Upswing, Agenție de SEO și Content Marketing îți dă întâlnire joi, 21 octombrie, de la 15:30 exclusiv online pentru a-ți prezenta cele mai noi oportunități din Content marketing, în cadrul Upswing Power Sessions - The Future Of Content. Vei afla despre SEO pentru YouTube, despre cum pot fi identificate produsele cu potențial mare de trafic și cum pot fi optimizate pentru a atinge obiectivele de business, prin intermediul celui mai nou produs Upswing, contero.io.

La Upswing, nu ne mai uităm la previziunile și planurile optimiste rămase la stadiul de draft acum mai bine de un an, ci facem strategii cu date obținute în timp real. Identificăm, deci, oportunități pentru jucătorii din industrie:

  • magazine online care cauta să se diferențieze prin conținut;
  • branduri care înțeleg puterea conținutului video și vor să profite la maximum;
  • reviste online, ziare și agenții de digital;
  • scriitori și creatori de conținut.

Am fost, deja, în prima linie, alături de businessurile care au căutat acțiuni cât mai adecvate în vremuri incerte, prin tool-uri integrate cu Google Trends, care au făcut mai clar comportamentul utilizatorilor. Acum avem ponturi și insight-uri valoroase pentru brandurile care vor să rămână în primele rezultate. Profităm de faptul că am ajuns la ediția Upswing Power Sessions cu numărul 10, ca să răspundem în moduri noi la întrebarea ce înseamnă Content Marketing și să îți prezentăm cele mai noi produse Upswing.

Înscrie-te și vei afla cum se schimbă contextul digital, joi, 21 octombrie, între orele 15:30 și 17:00.

Soluții orientate către viitor

De la articole, la descrieri de produse / categorii și descrieri video care rankează, ne calibrăm viziunile asupra soluțiilor relevante pentru branduri care caută creștere organică. Iată despre ce vorbim: YouTube SEO, Contero.io și descrierile care fac diferența. Ne vedem și ne auzim tot în online, dar îți aducem doi speakeri pasionați de performanță și concentrați pe oportunitățile momentului:

Retail jobs

Lavinia Ciocârlan, Video Content Marketing Manager, va prezenta cel mai nou serviciu Upswing, YouTube SEO, cu toate avantajele de ranking pe care le deblochează instantaneu acesta.

  • YouTube este al doilea cel mai popular motor de căutare după Google (conform Alexa);
  • până în 2022, conținutul video va genera 82% din totalul de trafic - de 15 ori mai mult decât în 2017 (Cisco).

Tudor Popescu, Head of Innovation ne va explica cum pot fi identificate produsele cu potențial mare de trafic și cum pot fi optimizate alături de categoriile și subcategoriile aferente. Totul, pentru a atinge obiectivele de business, prin intermediul unui produs marca Upswing: contero.io;

  • Contero procesează big data în timp real: analizează primele rezultate din Google (SERP), articolele competiției și datele despre trafic pentru a ghida scriitorii să creeze conținut optimizat care să atragă trafic relevant.

Cum se simte Content Marketingul în ultima vreme? Dacă este adevărat că tot ce nu te omoară te face mai puternic, nu există domeniu mai bun pentru a dovedi adevărul proverbului. Cu o importanță mai evidentă ca oricând, aceasta este cea mai sigură alegere pentru campanii cu valoare adăugată. Participă online, alături de alți specialiști de SEO, content, digital și business. Pe scurt, alături de #gamechangers.

Upswing este cea mai mare agenție specializată de SEO și content marketing din România, care a lansat în 2013 aplicația SEOmonitor, folosită de sute de agenții de SEO și branduri din România și din lume.

Citeste si:
Cum să îți păstrezi concentrarea când lucrezi
Cum să îți păstrezi...

Sursa foto: Upswing
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri