Pamikio Fashion SRL, cunoscut și sub brandul Pami, este o companie ce se axează pe vânzarea și distribuția de accesorii vestimentare și decorative pentru toată familia, cu o prezență semnificativă atât în domeniul online, cât și în cel offline. Produsele Pami se pot găsi în peste 300 de hipermarketuri și supermarketuri de pe întreg teritoriul României, iar pe piața de mărțișoare este unul dintre cei mai importanți furnizori, distribuind în 2020 peste 800 de standuri de mărțișoare.

Existând de 10 ani în România, Brandul Pami a fost creat în 2011 de familia Dang, cetățeni Vietnamezi stabiliți în România de peste 25 de ani. Firma a luat naștere din dorința de a deschide un lanț de magazine proprii de accesorii fashion pentru femei.

Pamikio Fashion a devenit partener cu două lanțuri mari de hipermarketuri din România, Carrefour în anul 2011 și Cora în anul 2013, ajungând să fie privit ca unul din cei mai mari furnizori ai acestora. În prezent, Pami furnizează diverse tipuri de produse din peste 300 de magazine din țară, de la accesorii vestimentare atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii, până la accesorii de ploaie, accesorii de decor, sau accesorii sezonale. Pe lângă acestea, Pami mai furnizează și produse sezoniere în lanțurile de magazine Auchan.

Obținerea unui parteneriat cu marile lanțuri de hipermarketuri și supermarketuri din România nu este o sarcină ușoară. Aceste magazine au standarde ridicate și așteptări mari din partea furnizorilor parteneri. “Carrefour este unul dintre cei mai greu de mulțumit parteneri ai noștri, iar noi trebuie să analizam în fiecare an tendințele de pe piață, potențiali clienți, culoarea preferată a clienților în acel an, să estimăm prețul potrivit, ce produse nu au fost preferate de clienți în anul anterior și de ce. De aceea, împreuna cu echipa pregatit o colecție nouă în fiecare sezon, și ne asigurăm ca aceasta să ajungă în timp util în magazinele partenere. Facem toate aceste lucruri pentru a arată nu doar partenerilor noștri, dar și clienților că suntem profesionisti și serioși, și că suntem dispuși să depunem eforturi pentru ai mulțumi pe aceștia, lucru demonstrat de altfel, de buna noastră cooperare din ultimii 10 ani.” Spune Nguyen Thanh Nga, fondator-director general Pamikio.

Echipa Pami - Sursa Pamikio Fashion Srl

Din 2016, Pami a început să dezvolte prezența lor pe piața de produse tradiționale Românești cu colecțiile de mărțișoare. “Am observat pe piață lipsa de variație a modelelor de mărțișoare și a materialelor din care acestea sunt făcute, și am încercat să oferim ceva pentru gustul fiecărei persoane, cu design-uri noi potrivite pentru orice vârstă”, a declarat director general, Nguyen Thanh Nga.

Colectie martisoare Pami- Sursa Pamikio Fashion Srl

Una dintre cele mai importante perioade din an pentru Pami, este primăvara, mai exact începutul acesteia când se sărbătorește ziua mărțișorului. “Începem pregătirile pentru această zi cu mult înainte, pentru a asigura disponibilitatea mărțișoarelor pe rafturile magazinelor în toata România. Creăm o colecție nouă, diferită în fiecare an, la o calitate mai ridicată și ieșită din comun, atât datorită designului produselor, cât și al designului ambalajelor. Pe lângă asta am creat standuri speciale, personalizate pentru mărțișoare, și am luat în considerare chiar și cele mai mici aspecte, precum ordinea și amplasarea mărțișoarelor pe stand”. Majoritatea acestor modele creative sunt realizate în totalitate chiar de fondatorul companiei Nguyen Thanh Nga, care are o adevărată pasiune în domeniul design-ului vestimentar.

Toate aceste eforturi făcute de Pamikio Fashion au adus la succesul și creșterea constantă a firmei. “În anul 2016 am început livrările cu 50 de standuri, iar treptat, în 2020 am ajuns să livrăm 800 de standuri chiar și în timpul pandemiei”.

Poza 2. Standuri de martisoare - sursa Pamikio Fashion Srl

Pentru sezonul din anul 2022, pregătim pentru partenerii noștri, 3 colecții de mărțișoare handmade: mărțișoare evil eye, “made with love” și o colecție de flori artificiale: flori din săpun criogenate, un aranjament floral în cutie, pregătite direct pentru a fi oferite ca și un cadou plăcut. Cele mai ieftine produse din aceste colecții încep de la prețul de 2.99 lei. “În viitorul apropiat, sperăm sa cooperăm cu alți potențiali clienți precum Kaufland, Lidl, Mega Image, Penny...” a menționat doamna Nguyen Thanh Nga, fondator și director general Pamikio Fashion.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri