Compania Nike urmează trendul început de Facebook și se pregătește să lanseze încălțăminte și haine pe care le poți purta doar în mediul virtual, scrie Retail Detail.

Gigantul de articole intenționează să lanseze adidași virtuali marca Nike. Conform Oficiului pentru Brevete şi Mărci din SUA, Nike ar fi depus pe 27 octombrie mai multe cereri pentru a înregistra mărci private pentru „Nike”, sloganul „Just Do It” și logo-ul swoosh. În ziua următoare, au fost depuse încă două cereri pentru siglele „Air Jordan” și „Jumpman”.

„Prin aceste acțiuni, compania demonstrează că se pregătește să vândă îmbrăcăminte, accesorii și pantofi pe care le poți purta online”, a declarat Josh Gerben, avocat specializat în mărcile comerciale, pentru publicația CNBC.

De asemenea, Nike caută și personal specializat pentru lansarea produselor virtuale. Compania a postat pe 23 octombrie mai multe locuri de muncă disponibile, inclusiv unul pentru designer de produse virtuale.

Retail jobs

Citește și Gucci lansează o pereche de încălțări la doar 12.99 de dolari, însă o poți purta doar virtual.

Nu este prima dată când Nike plănuiește lansarea unor bunuri digitale. Compania explorează acest concept de cel puțin doi ani. În mai 2019, marca Jordan s-a asociat cu popularul joc video Fortnite. Compania a creat pantofi sport Nike pentru personajele din joc. În plus, Nike a încheiat mai multe parteneriate cu platforma de jocuri online Roblox.

Pe măsură ce Nike se pregătește pentru lansarea produselor în lumea virtuală, business-ul a fost recent afectat de problemele la lanțul de aprovizionare. Pe 23 septembrie, Nike și-a redus previziunile pentru anul fiscal 2022 din cauza problemelor logistice, lipsa forței de muncă și opririle prelungite ale producției în Vietnam. Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri