Peste 10.000 de clienți au donat PET-uri în schimbul fructelor și legumelor românești în 14 hipermarketuri Carrefour din țară. Inițiativa continuă în alte șase orașe din țară: Bârlad, Galați, Iași, Ploiești, Sfântu Gheorghe și Suceava.

Retailerul a extins campania Caravana Plata cu PET în 14 din cele 20 de hipermarketuri planificate pentru acest an. Până în prezent, au fost colectate peste 200.000 de PET-uri, cele mai multe fiind colectate în București, la Carrefour Orhideea (peste 36.000), iar cel mai mare număr de persoane participante a fost înregistrat în Satu Mare, unde peste 1.500 de persoane au plătit cu PET-uri și au primit fructe și legume.

„Numărul mare de clienți participanți ne arată faptul că există interes pentru reciclare în rândul românilor, însă au nevoie de o infrastructură potrivită. Anul acesta am reușit să fim prezenți în 19 orașe din țară”, a declarat Felician Cardoș, environmental manager Carrefour România.

Caravana Plata cu PET, parte din programul de economie circulară Punem Preț pe Plastic al Carrefour România, a început în luna septembrie 2021 și se derulează în parteneriat cu producătorul de băuturi Coca-Cola HBC România și cu susținerea Green Point Management, Financiar Recycling, Recycle International și Green PC Ambalaje.

Retail jobs

Punem Preț Pe Plastic este un programul de economie circulară al Carrefour România adresat reducerii cantității de ambalaje din plastic și introducerii plasticului într-un circuit responsabil, prin reducere, refolosire și reciclare. Programul a fost lansat în anul 2019 cu inițiativa Plata cu PET, în cadrul căreia s-au colectat peste 370.000 de PET-uri și s-au dat la schimb peste 92 de tone de fructe și legume românești în 14 hipermarketuri participante în primele două ediții ale campaniei, în perioada 2019 – 2020. Sursa foto: Carrefour

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Raluca Nicolae
 Raluca a studiat Jurnalism la Universitatea Hyperion din București și a urmat un master în Comunicare mediatică și publicitate, în cadrul aceleiași instituții. Ea și-a început activitatea în presă în 2019, în departamentul economic al grupului Mediafax. În perioada 2019-2020, Raluca a acoperit domeniile start-up și fintech în cadrul Adevărul Financiar , publicație care face parte din grupul Adevărul . S-a alăturat echipei...

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri