Starbucks explorează un nou format de magazine în parteneriat cu Amazon, care va permite clienților să comande mâncare sau băutură fără a mai sta la coadă, scrie publicația Forbes.

Primul concept de magazin s-a deschis în New York, iar cele două companiile vor să introducă acest nou format în cel puțin trei locații în 2022.

Restaurantele vor fi operate în comun, parțial de Starbucks și parțial de Amazon Go, lanțul de magazine pe care compania l-a deschis în 2018 pentru a testa modalitatea de plată fără casieri.

Clienții vor putea comanda din aplicația Starbucks, plăti prin intermediul cardului și ridica ulterior pachetul din restaurant. Aceștia pot intra în restaurante prin scanarea aplicației Amazon, glisând un card de credit sau înscriindu-se în programul numit Amazon One, care identifică utilizatorii după palma lor și preia automat plata de pe cardul sincronizat în aplicație.

Amazon urmărește ca fiecare comandă plasată să ajungă la clientul potrivit cu ajutorul camerelor de supraveghere și viziune computerizată. Clienții primesc chitanța în câteva ore.

Noul concept de magazin răspunde atât persoanelor care vor să ia cafeaua la pachet, cât și celor care vor să rămână în restaurantul Starbucks.

Amazon și Starbucks au refuzat să spună câte locații comune plănuiesc să deschidă sau dacă tehnologia ar putea fi introdusă într-o zi în oricare dintre cele peste 30.000 de locații existente ale companiei în întreaga lume.

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri