Retailerul francez Auchan va deschide, anul viitor, două supermarketuri în proiectele Family Market din cartierul Bucium şi comuna Miroslava, dezvoltate de Iulius în Iași.

Magazinul din Family Market Bucium va avea o suprafaţă de aproximativ 2.500 metri pătrați, iar cel din comuna Miroslava de peste 2.200 metri pătrați.

Compania va oferi clienților o gamă de produse alimentare: carmangerie, brutărie, produse de băcănie, articole Bio&Eco, cât și o gamă din categoriile nealimentare: articole de îngrijire și frumusețe personală, îngrijirea casei, auto, bricolaj, textile, bagaje, grădină și multe altele. De asemenea, clienţii vor găsi în noile supermarketuri produsele proprii marca Auchan, cât şi brandurile naţionale şi internaţionale.

„Vom avea spații dedicate producătorilor locali și un loc amenajat unde clienții vor putea servi masa. Totodată, magazinele vor pune la dispoziția clienților servicii de livrare expres a comenzilor online”, a declarat Ioana Toșa, Director Teritoriu Nord Auchan Retail România.

Family Market, proiecte ce au presupus investiții de 17 milioane de euro, reprezintă un format de retail de dimensiuni mai mici, personalizat zonelor rezidenţiale în expansiune şi axat pe oferirea unui mix de servicii şi facilităţi necesare zilnic, în imediata proximitate.

Auchan România are în portofoliu 33 hipermarketuri Auchan, o rețea de 109 magazine de proximitate MyAuchan, dintre care 100 în stațiile Petrom, și 5 supermarketuri Auchan.

Sursa foto: Iulius

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri