Cu o istorie de 23 de ani pe piața românească de modă masculină, brandul Seroussi face parte din portofoliul grupului cu acelasi nume, un joint venture româno-canadian care mai deține si trei fabrici de confecții în Romania, doua in Odorheiul Secuiesc și una in Botosani. Ținutele marca Seroussi ajung anual în țări precum Canada, Ungaria și Republica Moldova.

Noul Director General Seroussi, Andrei Bușoi, vine cu o experiență de peste 15 ani în industria de fashion, de pe poziții de top management pentru România, dar și pentru Slovenia, în calitate de Director de Vanzari si Operatiuni in cadrul grupului Montecristo, unul dintre cei mai mari retaileri de modă din Europa Centrală.

Andrei Bușoi, General Manager Seroussi: „Noua poziție îmi oferă ocazia de a duce mai departe povestea brand-ului Seroussi, de a deschide și dezvolta noi parteneriate, de a fructifica noi oportunități de business și de a lansa noi colecții care să ofere din ce în ce mai mult spațiu pentru eleganță în viața bărbaților din România. Unul din obiectivele mele este crearea unei linii Smart Casual care sa completeze oferta actuala a brandului SEROUSSI.

Sub sloganul „MORE SPACE FOR ELEGANCE”, vom orienta brandul Seroussi în 2022 către o imagine fashion înnoită, mai proaspătă, cu un stil mai versatil și colecții care trec prin toate fațetele stilului masculin, de la ținutele smart casual, până la costumele de ceremonie.

Pe lângă cele 10 magazine actuale din București și din țară, ne dorim extinderea rețelei proprii de desfacere, astfel încât să putem ajunge la clienții nostri în mod direct și lor să le oferim o experiență de brand completă. Avem în plan deschiderea a trei noi magazine de brand pentru 2022 și analizăm cele mai bune locații strategice, în contextul actual al pieței. Avem în vedere atât București, cât și Constanța și Brașov.

Un alt obiectiv important pentru perioada următoare este planul de marketing digital pentru dezvoltarea magazinului online Seroussi, o componentă din ce în ce mai importantă a pieței de fashion, mai ales în contextul restricțiilor generate de pandemie”

Seroussi targetează segmentul premium al pieței de modă din România și s-a impus ca un brand dedicat atât bărbatului modern, rafinat, dar și celui cu gusturi clasice. Toate creațiile Seroussi sunt fabricate 100% în România, folosind exclusiv stofe de calitate premium, aduse de la cele mai renumite țesătorii din Europa, în special din Italia, precum Cerruti, Reda, Marzotto, Marlane, Comero, Zignone, Tollegno și Paulo de Oliveira din Portugalia.

Pentru a dezvolta conceptul de “total look”, Seroussi pune accent pe diversificarea permanentă a ofertei fashion: pe lângă articolele și costumele “High End”, colecțiile Seroussi cuprind outfit-uri smart casual, sacouri, pantaloni, costume elegante, business, de ceremonie, jachete, paltoane, impermeabile, dar și o gamă de accesorii premium, de la butoni și ace de cravată, până la curele și pantofi. Brandul este vândut și distribuit în aproape toată țara prin cele 10 magazine Seroussi și peste 20 de magazine partenere.

Seroussi continuă, de asemenea, să se implice în proiecte artistice și de responsabilitate socială. Astfel, brandul a avut onoarea de a sponsoriza Lotul Paralimpic Român asigurând vestimentația de prezentare a sportivilor paralimpici la ceremoniile de deschidere și închidere a jocurilor Paralimpice de la Tokyo 2020. Tot anul acesta, ținute marca Seroussi pot fi admirate în pelicula hollywoodiană The Protege, cu Michael Keaton și Samuel L. Jackson în rolurile principale. Seroussi a fost, în 2019, și ținuta selectată de unul dintre câștigătorii premiilor Oscar, Sam Davis, în cadrul ceremoniei de decernare.

Sursa foto: www.seroussi.ro

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.
Setari Cookie-uri