24 Aprilie 2007

Deschiderea unui magazin de accesorii frantuzesti Lollipops costa 30.000 euro

Investitia necesara pentru deschiderea unui magazin al marcii frantuzesti de accesorii Lollipops variaza intre 25.000 si 30.000 euro, au declarat pentru NewsIn, reprezentantii Lollipos Bucuresti. "Amenajarea unui magazin Lollipops costa in jur de 500 euro pe metru patrat", au adaugat oficialii Lollipos Bucuresti, din complexul comercial Unirea.

Magazinul Lollipos Bucuresti a fost deschis la inceputul anului trecut si functioneaza in sistem de franciza, conceptul si marca fiind imprumutate de la comerciantul de accesorii Lollipops Paris. Initial, taxa pentru preluarea francizei a costat 10.000 euro, dar ulterior aceasta a fost redusa la numai 5.000 euro. Francizorul primeste 5% din cifra de afaceri inregistrata de Lollipos Bucuresti.

"Romania este prima tara din Centrul si Estul Europei in care marca Lollipops este prezenta", a precizat managerul general Lollipos Bucuresti, Florin Gherasoiu. El a mai spus ca, in urmatorii ani, intentioneaza sa extinda reteaua Lollipops la noi in tara, in fiecare din mallurile bucurestene.

Lollipos Bucuresti are o suprafata de aproximativ 40 metri patrati si este decorat la fel ca magazinele marcii din lume. Mobilierul este achizitionat din Franta si urmeaza stilul frantuzesc specific lui Ludovic al XVI lea. Magazinul are in jur de 100 de vizitatori pe zi si comercializeaza peste 500 de modele de genti, posete, incaltaminte, centuri, curele, bijuterii, adresate mai ales tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani.

Marca Lollipops exista de aproape sapte ani si este prezenta in 20 de tari precum Franta, Spania, Portugalia, Italia, Grecia, Rusia, Turcia, Kuweit, Bahrein, Coreea de Sud, China, Taiwan, SUA, Israel si altele. Lollipops Paris cuprinde o retea de 28 magazine in Franta si are o cifra de afaceri de peste zece milioane de euro. Investitia ceruta unui francizat in strainatate este de 85.000 euro, de aproape trei ori mai mare decat in Romania.



Citeste si