ESX vizează să crească de 4 ori în 2022, după ce și-a atins obiectivul de business de 1 milion de euro anul trecut. În ultimii 3 ani, business-ul ESX a început să crească exponențial, înregistrând afaceri de 4 ori mai mari de la an la an, iar în 2022 previziunile financiare plasează compania la 4 milioane de euro încasări.

”ESX, cea mai mare rețea de săli de fitness și centre sportive din România, deschisă oricărei persoane fizice, joacă un rol tot mai important în accelerarea și creșterea industriei sportive din România întrucât îi ajutăm pe români să fie mai flexibili în ceea ce privește accesul la sălile sportive, dar și să își diversifice activitățile, în vogă fiind acum Yoga, Cycling, Kangoo Jumps, Box, tenis, cățărat, etc. Reușim ca, prin abonamentul ESX la peste 350 de centre sportive și săli de fitness în 50 de orașe ale țării, să le oferim oamenilor simplitate și rapiditate în folosire, mai mult timp pentru a face sport, posibilitatea de a încerca mai multe activități, de a beneficia de programe de antrenament, motivaționale și de nutriție oferite de specialiști. Iar cu infuzia tehnologică pe care o vom implementa de anul acesta vom putea oferi mult mai multe beneficii personalizate fiecăruia în parte”, a declarat Andrei Trofin, fondatorul ESX.

În ciuda restricțiilor pandemice care au continuat și în anul 2021, ESX a încheiat anul trecut cu aproximativ 100.000 de abonamente vândute, 600.000 de intrări la sălile partenere și peste 50.000 de conturi create.

Având în vedere că pandemia a adus sănătatea noastră în centrul atenției, există un sentiment din ce în ce mai mare de optimism că 2022 reprezintă o oportunitate pentru cluburi de a face substanțial pași înainte. Oamenii încep să realizeze că este propria lor responsabilitate să rămână sănătoși la minte și trup, iar cele mai recente date arată că cererea românilor pentru abonamente la sală este în creștere de la an la an, Pentru a promova un stil de viață activ și sănătos am dezvoltat parteneriate cu LifeBox, FoodKit, Fitness Cheff, BeeFit.

”Piața locală de fitness încă mai are de recuperat, fiind pe locul 3 la obezitate în Europa, doar 1 din 20 de români practicând regulat o activitate sportivă. Credem totuși că sala de sport va deveni spațiul pe care toată lumea îl vizitează de două ori pe săptămână, ca parte a unui regim de sănătate holistic, ceea ce va duce și la evoluția industriei sportive în masă. Ne așteptăm să adunăm până la finalul anului 2 milioane de check-in-uri ale utilizatorilor ESX la sălile partenere”, completează antreprenorul Andrei Trofin.

Peste 60% din românii care au un abonament ESX preferă să schimbe activitățile sportive într-o lună

Sportul și tehnologia le permite românilor să nu mai desfășoare aceeași activitate sportivă, în aceeași locație așa cum se întampla în anii trecuți. Viața noastră se schimbă constant, lucrăm azi din București și peste câteva săptămâni din Cluj, am devenit tot mai deschiși la schimbări, la a încerca lucruri noi și la a prioritiza sănătatea noastră. Iar cu abonamentul ESX românii pot să diversifice și să experimenteze mereu ceva nou, în funcție de condiția fizică, de orașul în care se află, de starea de spirit sau pur și simplu de curiozități. Acesta este și motivul pentru care ei aleg mai multe centre sportive în aceeași lună, în funcție de proximitate, tipurile de activități sportive, aparate și facilități. Observăm că atunci când vine vorba de mișcare cei mai activi sunt bucureștenii, urmați de ieșeni și clujeni.

Cum se vede business-ul ESX în 2022?

Pentru ESX, prioritatea anul acesta este să lanseze upgrade-ul aplicației și website-ului și să acopere toată țara prin colaborarea cu peste 600 de cluburi sportive, pentru a putea aduce tot mai mulți români mai aproape de sălile de fitness și de sport.

”Avem multe planuri și tehnologii de implementat pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor platformei. Vrem să facem prima sală virtuală din România în metaverse, lucrăm la lansarea unui upgrade mai mare al aplicației și website-ului, regândim tot sistemul, ceea ce ne va permite să avem parteneriate cu mai multe centre sportive mari din țară, vom avea pachete cu posibilitatea de a testa 7 zile, gratuit, abonamentele ESX pentru membrii noi”, anunță Andrei Trofin.

Pentru o personalizare și mai mare, vrem să integrăm AI și machine learning pe bazele de date, cu stilul de viață și comportamentul clienților noștri astfel încât să le putem prezice posibile boli, în funcție de istoricul medical, alimentație, structura corpului, etc.

De asemenea, urmează să lansăm programe educaționale complexe, personalizate pentru fiecare client ESX, programe automatizate, de time management, motivaționale, cu antrenamente și nutriție. Vrem să știm de fiecare dată când un user intră la o sală, unde se află și a câta oară merge acolo, astfel încât să îi putem oferi informații exacte despre programul lui de antrenament din momentul respectiv.

Ne păstrăm și ținta de exindere internațională, atenția fiind pe două teritorii importante, USA - California și Europa de Sud Est: Spania, Italia, Bulgaria, etc.

Înființată la începutul anului 2018, de către antreprenorul Andrei Trofin, compania ESX deține o aplicație disponibilă pe iOS, Android și Huawei și o platformă web www.esx.ro, prin care românii pot cumpăra un abonament recurent, care le oferă acces la peste 350 de cluburi sportive din România. Pe lângă intrarea la săli, clienții ESX beneficiază de zeci de antrenamente pentru acasă și de diverse programe educaționale de fitness și nutriție. Acest sistem își propune să digitalizeze, să democratizeze și să aducă un plus de valoare în industria activităților sportive din România.

Pentru mai multe informații vă rugăm să accesați: www.esx.ro sau canalele social media: Facebook ESX, Instagram ESX.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri