Nordic Group, companie românească în domeniul distribuției de produse alimentare premium în Retail, HoReCa și Cofetării, a decis numirea lui Dan Nistor în funcția de General Manager începând cu luna februarie.

Dan Nistor este specializat în dezvoltarea de noi afaceri și dezvoltarea relațiilor cu clienții existenți, în restructurarea unităților de business, planificare strategică, implementarea strategiilor de schimbare, construirea unor branduri de succes și crearea unor echipe interdisciplinare eficiente. Ciprian Moldoveanu, care a condus grupul Nordic în ultimii 5 ani, va asigura în continuare coordonarea strategică a Grupului, dar mai ales dezvoltarea de noi direcții de business.

Dan Nistor a absolvit Institutul Politehnic din Timișoara, urmând cursuri de specializare în cadrul unor școli de prestigiu, cum ar fi International Institute for Management Development (IMD) și Harvard Business School.

În ultimii ani, Grupul a făcut noi achiziții, deschizând magazine fizice și online, dar și Nordic Restaurants, creând astfel noi branduri. Planurile companiei vizează dezvoltarea logistică, intrarea în noi piețe din regiune, dar și lansarea de aplicații digitale care să permită accesarea unor noi segmente de clienți sau dezvoltarea altor sectoare.

În perioada pandemiei, care a accelerat trendul digitalizării, Nordic Group a implementat Nordic Customer Platform – un CRM & SFA bazat pe tehnologie SAP de ultimă generație. Investiția totală, de peste 500 000 euro, este un pas important în demersul de implementare a următoarelor proiecte digitale ale Grupului.

Grupul Nordic este format în prezent din patru companii: Nordic Food, Nordic Logistic, Nordic Restaurants și Nordic Shops.

Sursa foto: Nordic Group

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri