Conform datelor programului Act for Good din aplicația Carrefour, ce conectează o zonă de program loyalty cu implicarea în comunitate și beneficii inteligente pentru clienți, noul profil de cumpărător responsabil indică apetit pentru produse bio, vin românesc și fapte bune.

Românii au acționat responsabil în platforma Act for Good, care încurajează consumul local și implicarea în comunitate, conform comunicatului companiei. Astfel, printre altele, aceștia au achiziționat peste 582.000 de sticle de vin românesc, 15 kg de fructe și legume bio pe cap de locuitor, 145.000 cofraje cu ouă bio, realizând peste 170.000 de donații către 52 de cauze înregistrate, ceea ce înseamnă o medie de 465 de donații pe zi.

Prin urmare, se conturează tot mai clar un nou profil de consumator în România - cel responsabil, din moment ce vizitele în Act for Good s-au tradus în oportunități de a face bine, în contextul în care programul transformă cumpărăturile la Carrefour într-o experienţă cu impact social.

Topul cauzelor susținute de utilizatorii Act for Good este condus de agricultură, Carrefour România implementând campanii succesive pe parcursul anului trecut, traduse ulterior în donații realizate de Carrefour, pentru a susține fermieri individuali cu utilaje și echipamente de care au avut nevoie. Topul este completat de educație și susținerea comunităților vulnerabile.

„Act for Good s-a dovedit un concept câștigător - la intersecția dintre un program de fidelizare, o platformă de implicare în comunitate și un mod a-ți face cumpărăturile modern și extrem de fluid. Este un hub digital unic pe piața din România, o inovație care răspunde atât unor nevoi individuale din partea clienților, (...) cât și unor nevoi la nivelul comunității - prin cauzele pe care clienții le pot susține direct din aplicație.”, a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer, Carrefour România.

În Act for Good, utilizatorii sunt răsplătiți la toate cumpărăturile, atât în magazinele fizice Carrefour în cele trei formate (hipermarket, supermarket și magazin express), cât și online, prin Carrefour.ro și Bringo, colectând în contul lor câte un punct la fiecare 20 de lei cheltuiți. Punctele pot fi folosite ulterior pentru a accesa oferte speciale, dar și experiențe unice sau provocări, cât și pentru a face donații.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri