Lidl România continuă să sprijine persoanele vulnerabile din toată țara și organizează în 182 de magazine o nouă colectă de alimente, în parteneriat cu Federația Băncilor pentru Alimente din România.

Astfel, în perioada 11 aprilie – 1 mai, clienții sunt invitați să doneze produse alimentare neperisabile în cutiile special amenajate la ieșirile din magazin, transmite compania într-un comunicat de presă.

Aceste produse vor fi preluate de către Băncile pentru Alimente și distribuite mai departe beneficiarilor finali din cămine de bătrâni și centre de plasament pentru minori, cantine sociale sau centre pentru persoane fără adăpost.

La această ediție a campaniei de colectare participă toate cele 9 Bănci Regionale pentru Alimente din București, Cluj, Roman, Brașov, Oradea, Timișoara, Constanța, Craiova și Galați.

Produsele care pot fi donate sunt semnalizate la raft în magazinele Lidl participante și fac parte din categorii neperisabile, care nu necesită o temperatura specială de păstrare, precum: alimente de bază (ulei, făina, zahăr, orez, ingrediente de copt), conserve de legume, conserve de carne, conserve de fructe, paste făinoase, sosuri, lapte UHT (care se păstrează la temperatura camerei), produse de patiserie ambalate, biscuiți, cafea, ceai, dulceață și gemuri.

Retail jobs

Bătrânii, copiii și adulții în prag de sărăcie sau persoanele cu dizabilități sunt doar câteva dintre categoriile defavorizate care se vor bucura de sprijin prin intermediul acestei inițiative.

Noua campanie de colectare de alimente se desfășoară în 182 de magazine Lidl din 74 de localități.

Sursa foto: Lidl Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri