24 Mai 2022

Brandul de cosmetice Farmec își schimbă fața după o investiție de jumătate de milion de euro



Farmec, una din cele mai mari companii românești, investește 500.000 de euro în relansarea brandului din portofoliu cu același nume. Investiția a fost alocată pentru cercetare, design și comunicare.

Portofoliul brandului Farmec conține peste 30 de produse, dintre care șapte noi, cu formule create pentru toate nevoile de bază ale tenului, părului, mâinilor și picioarelor.

Formulele conțin ingrediente, precum ceaiul verde, urzică, ulei de argan și aloe vera, dar și vitamine și minerale. Linia de produse vine cu un logo nou – o inimă deschisă la nou, dar care își păstrează principiile dintotdeauna - și cu un ambalaj modern.

Sub conceptul “Farmecul se cultivă în familie. Din generație în generație”, a fost lansată campania de comunicare 360, care cuprinde toate canalele: online, print, tv și in store.

Vezi și: Franciză Farmec: ce presupune să fii proprietarul unui magazin de cosmetice (wall-street.ro)

Gama Farmec are cea mai mare pondere în vânzările companiei producătoare. Relansarea brandului Farmec vine în contextul planului de diversificare a portofoliului și al lansării de noi produse.

Farmec S.A. este una dintre cele mai mari și cu tradiție companii din România. Compania are certificare internațională GMP și comercializează produsele din portofoliu în aproximativ 30 țări. În mai 2022, rețeaua de magazine de brand cuprinde opt magazine Farmec, localizate în Cluj-Napoca, Arad, Brașov, Sibiu, Târgu Mureș și Timișoara, 22 magazine Gerovital, care se găsesc în București, Brașov, Constanța, Cluj-Napoca, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea, Sibiu, Târgu Mureș și Râmnicu Vâlcea.



Citeste si