14 Iunie 2022

Ai venit, ai scanat, ai plătit. Auchan România lansează Scan&Go, un serviciu care ușurează considerabil cumpărăturile clienților



Auchan Retail România introduce Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app. Proiectul debutează cu o etapă pilot implementată în hipermarketul Auchan Drumul Taberei, urmând ca, treptat, să fie disponibil în întreaga rețea de hipermarketuri, iar pe termen lung, inclusiv în magazinele de proximitate MyAuchan.

Astfel, începând din această lună, membrii MyCLUB Auchan își pot folosi propriile smartphone-uri pentru a-și scana singuri orice produs din magazin pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, reducând astfel considerabil timpul petrecut la casa de marcat.

Cu ajutorul aplicației Auchan, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, clienții pot scana codul de bare de pe orice produs din magazin.

Prin Scan&Go, transmite compania, clienții pot vedea în timp real valoarea totală a coșului de cumpărături, ceea ce le permite să dețină un control permanent al costurilor și să vizualizeze sumarul beneficiilor MyCLUB Auchan acumulate la finalul cumpărăturilor.

Pentru finalizarea cumpărăturilor, clienții care utilizează serviciul Scan&Go vor putea achita valoarea produselor la casele rapide, fie în numerar, fie prin card bancar. În curând, compania își propune și integrarea posibilității de a achita cumpărăturile direct din aplicația mobilă.

„Principalul avantaj oferit de acest serviciu constă în eficientizarea timpului petrecut la cumpărături, clienții noștri având acum posibilitatea de a înlocui întregul proces de așezare a produselor pe bandă, de scanare a lor de către un casier și de împachetare”, a declarat Teodor Șerban, Director Eficiență și Proiecte în cadrul Auchan Retail România.



Citeste si