Odată cu izbucnirea pandemiei, industria retail e-commerce a fost nevoită să dezvolte strategii de evoluție accelerată a componentei digitale pentru consolidarea infrastructurii online. Astfel, cele mai multe business-uri au început să își îndrepte atenția către automatizarea proceselor de customer service, ușurarea experienței utilizatorului atât în website, cât și în aplicație, dar și inovarea procesului de achiziție pentru un customer journey personalizat pe nevoile consumatorilor.

În contextul curent, companiilor le este din ce în ce mai dificil să se diferențieze prin tehnicile clasice de promovare. Pentru a veni în ajutorul retailerilor în căutarea factorului wow, Immersivibes a organizat în luna iunie, împreună cu Marcom Hub, cel de-al doilea eveniment Demo Day dedicat înțelegerii tehnicilor de promovare prin marketingul experiential. Mai mulți reprezentanți ai industriei retail e-commerce au avut ocazia să interacționeze cu echipa, să experimenteze o serie de servicii pe care agenția le oferă și să identifice noi oportunități prin care aceștia pot inova și interacționa cu clienții prin tehnologii de ultimă generație, precum realitatea augmentată.

În 2022 se preconizează o stabilizare a pieței retail e-commerce, după doi ani de circumstanțe imprevizibile și tipare de creștere neobișnuite. Astfel, a rămâne la curent cu tendințele din e-commerce nu mai reprezintă o opțiune, ci o necesitate. Pentru companiile din industrie, a fi la curent cu tendințele este vital pentru a putea rămâne relevant și a identifica noi oportunități. - Andrei Schuster, Co-Founder Immersivibes.

O parte din portofoliul de servicii prezentate în cadrul e-Commerce Demo Day au avut la bază scopul conectării cu userul prin AR și au cuprins tehnologii de tipul try-on și vizualizare 3D a produselor, ambalaje și merch augmentate, magazin virtual și multe altele. Toate experiențele prezentate în cadrul evenimentului permit integrarea de butoane tip CTA ce pot redirecționa consumatorul spre alte pagini de interes, sunt măsurabile, dar și 100% customizabile. Astfel, companiile pot alege soluția preferată ce ulterior poate fi dezvoltată într-o manieră ce permite un perfect fit cu nevoile clienților acestora.

Înființată în anul 2019, Immersivibes este o agenție tehnologică dedicată activităților de tech marketing, fiind formată din specialiști cu experiență în digital creation și tehnologii interactive și creative de Realitatea Virtuală și Realitate Augmentată.

Serviciile agenției au întotdeauna în prim plan inovația în comunicare. Immersivibes are în portofoliul său clienți din diferite industrii precum retail, FMCG, home&deco, e-commerce.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri