Auchan România inaugurează cel de-al șaselea supermarket din rețea și a doua unitate de vânzare din județul Iași. Amplasat în cadrul proiectului de retail de proximitate Family Market Miroslava, situat lângă primăria comunei, noul magazin concretizează conceptul de supermarket de mare suprafață testat și dezvoltat de Auchan în ultimii ani.

Auchan Miroslava are o suprafață de vânzare de peste 2000 mp și o ofertă de peste 11.000 de produse alimentare și nealimentare. Magazinul este deschis zilnic în intervalul 7:00-22:00.

În ceea ce privește gama de produse, noul supermarket oferă produse esențiale și alimente de bază, dar și produse nealimentare pentru nevoile de uz cotidian, precum articole pentru menaj, bricolaj și grădină.

Astfel, secțiunile din magazin cuprind Carmangeria, cu o componentă importantă de producție românească, zona de Legume și Fructe, cu articole de la producători și furnizori locali, Brutăria Mea, zona Alimentație Sănătoasă, cu produse BIO, dar și Pescăria Mea, cu o selecție de pește proaspăt și fructe de mare.

De asemenea, supermarketul include și restaurantul La Masă, unde bucătarii Auchan pregătesc zilnic preparate cu specific tradițional și internațional.

Retail jobs

Oferta supermarketului Auchan Miroslava include și serviciul gratuit de Închiriere Unelte, prin care membrii MyCLUB Auchan pot închiria gratuit, pentru 24 de ore, unelte și echipamente pentru casă și grădină.

Auchan Miroslava este prima unitate din rețea echipată doar cu case self check-out. De asemenea, numeroase produse din oferta magazinului sunt disponibile pentru comandă online și pe platformele Glovo și Tazz.

Sursa foto: Auchan Romania

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri F