Black Friday este cea mai aglomerată zi din an, atât pentru retaileri, cât și pentru Specialiștii PPC, care vor monitoriza permanent campaniile, la un nivel extrem de granular, pentru a ne asigura că suntem eligibili pentru afișare în orice moment.

HOLD Marketing este agenție Google Partner și are o echipă pasionată și curajoasă, gata să descopere noi oportunități de creștere a afaceriilor prin strategii de performance marketing. HOLD Marketing oferă brandurilor rezultate concrete, măsurabile, prin campanii Pay-Per-Click.

“În ziua de Black Friday, echipele noastre vor lucra non-stop, pentru a ne asigura că toate lucrurile funcționează corect. În principal, în ziua de Black Friday monitorizăm cu atenție bugetele, feed-urile dinamice de produse, dar și stocurile, astfel asigurându-ne că ne afișăm relevant pe căutările utilizatorilor. Prealabil zilei de Black Friday, echipele noastre se ocupă de setările tehnice ale campaniilor, de actualizarea în timp real a feed-urilor de produse, însă ne uităm cu atenție și la partea de hardware, să ne asigurăm că serverele pot rezista unui flux mare de utilizatori.” , declară Sorin Trifu, Managing Partner HOLD Marketing.

După o perioadă extrem de agitată pentru retaileri, se poate observa că intenția de cumpărare a utilizatorilor a revenit la normal, aceștia fiind dispuși să cheltuiască sume din ce în ce mai mari, pe măsură ce intrăm în Q4 al 2022.

Conform uneia dintre cele mai mari companii de email marketing, White Image, retailerii români se așteaptă la o creștere masivă, procentele ajungând de la 60% până la 200% în timpul Black Friday 2022, comparat cu o perioadă anterioară, ce nu a avut reduceri, cea din campaniile promoționale trimise prin email și SMS. De asemenea, compania afirmă că cele mai active afaceri de Black Friday sunt cele care activează în domenii electronice și IT, fashion & beauty, călătorii, auto și banking.

În ultimii ani, am văzut o prelungire a perioadei de Black Friday. Utilizatorii și-au început documentarea și research-ul mult mai devreme și se așteaptă ca ofertele să fie valabile mai mult timp. Am văzut, de asemenea, că ziua de Black Friday s-a transformat într-un weekend, sau chiar în săptămâni. De asemenea, vedem oameni care își încep cumpărăturile de Crăciun mult mai devreme, iar astfel estimăm că vânzările de Black Friday vor fi cele mai mari din toate timpurile.

“Nu este suficient să ai reduceri foarte mari în Black Friday, dacă consumatorii nu vor ști de ele. De aceea, noi sugerăm clienților noștri să investească o parte din buget și către perioada de teasing. Am observat rezultate mult mai bune acolo unde a existat o comunicare prealabilă cu utilizatorii. Teasing-ul nu ar trebui făcut mai mult de 10 zile, iar strategia noastră în ultimii ani s-a bazat exclusiv pe teasing-ul video prin YouTube.”, completează Sorin Trifu, Managing Partner HOLD Marketing.

Potrivit altor studii White Image, ediția de Black Friday din acest an va avea categorii de produse variate, întrucât retailerii vor include toate gamele de produse, așteptându-se o creștere a valorii medii a comenzilor cu aproximativ 20% - pentru aproape același număr de produse față de anul trecut. Valorile de creștere vor fi influențate de inflație.

Specialiștii HOLD Marketing au pregătit o serie de recomandări pentru un Black Friday de succes. În primul rând, recomandăm să vă asigurați că sunteți prezent în etapa de research a consumatorilor și să comunicați clar datele ofertelor pentru a capta atenția acestora. Puteți folosi Landing Page-uri dedicate, cu numărătoare inversă și înscriere într-o listă de email, pentru a putea fi anunțați în timp real când pornesc reducerile.

Orice campanie pornită pe Google Ads are o perioadă de învățare de 5-7 zile. Pornind o campanie de la zero, chiar în momentul de Black Friday, aceasta riscă să consume bugetele fără a aduce niște rezultate favorabile.

Prețurile actualizate sunt un must do, indiferent de modalitatea prin care ești prezent în zona ecommerce! Ideal, acestea trebuie să fie actualizate în feed cu minim 2 ore înainte de pornirea propriu-zisă a campaniei. În cazul în care actualizarea nu a avut loc automat, actualizează feed-ul manual.

Nimic nu este mai frustrant decât să dai o comandă și să nu știi când îți sosește. În această perioadă, în special, când serviciile de curierat sunt arhi ocupate este important să comunici cu clienții tăi și să le precizezi, cât mai exact posibil, termenul de livrare pe care produsele lor urmează să-l aibă. Astfel, vei evita evenimentele neplăcute de ambele părți.

Black Friday anul acesta va avea loc pe data de 11 noiembrie în Romania și 25 noiembrie în SUA.

Cu sedii în Craiova, București și Pitești, HOLD Marketing este agenția de digital marketing recunoscută internațional. Concepe și oferă strategii de marketing digital care depășesc limitele brand-urilor din România și internațional. Cultura noastră creativă ne ajută să ne poziționăm ca o agenție de top.

Sursa foto: HOLD Marketing

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri