Produsele pentru încălzirea locuinței și accesoriile din această categorie, obiectele sanitare și cele destinate eficienței energetice vor fi ”vedetele” Black Friday 2022, potrivit estimărilor retailerului de bricolaj și materiale de construcții.

Conform unei analize extinse asupra tendințelor de consum din perioada reducerilor, cei mai mulți români comandă online produse pentru sezonul rece și profită de discount-uri pentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, Mathaus estimează o creștere de cel puțin 15-20% peste anul trecut, în anumite orașe care au depășit acest prag și în 2022.

Regiunile Moldova, Muntenia și Oltenia au cei mai activi consumatori online de produse de bricolaj și materiale pentru construcții se arată în analiza vânzărilor online de Black Friday 2021.

Potrivit datelor, Suceava este județul care a înregistrat cea mai mare creștere a comenzilor (+94) față de media lunară înregistrată în acest județ. Alte județe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online de produse de bricolaj și construcții comandate în perioada de reduceri au fost Argeș (+70%), Dolj (+43%) și Olt (35%).

La polul opus, județele în care consumatorii au comandat mai puțin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) și Caraș Severin (-83%).

Bucureștiul, campion la comenzile online de materiale de construcții

În topul comenzilor online în Black Friday 2021, pe categorii de produse, au intrat mobilierul și obiectele sanitare, care și-au dublat vânzările. Cele mai cumpărate produse la nivel național pe site-ul www.mathaus.ro au fost caloriferele, produsele și accesoriile destinate încălzirii locuințelor, care au înregistrat creșteri de peste 300% în perioada reducerilor.

Pe locul doi, cu o creștere de 286% au fost generatoarele iar pe locul trei s-au situat electrocasnicele (+280%). Acestea au fost comandate cu preponderență în județe unde proiectele de construcții sunt într-o continuă dezvoltare, precum București, Timiș, dar și în Călărași, Gorj și Mehedinți.

Citeste si:
4 lucruri pe care trebuie să le știi despre caloriferele electrice
4 lucruri pe care trebuie să...

Bucureștiul a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale de construcții, vopsea, zidărie și sisteme pentru termoizolații.

"Comerțul online în domeniul materialelor de construcții urmează aceleași reguli precum categoriile clasice de produse. De Black Friday observăm o creștere majoră a comenzilor, stimulată de facilitățile integrate oferite de Mathaus.ro, precum livrarea la domiciliu cu mașinile din flota proprie, indiferent de greutatea și cantitatea comandată.

În prezent, flota Arabesque numără peste 1000 de mașini specializate, fiind unul dintre avantajele competitive ale brandului" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Potrivit analizei Mathaus, 57% din comenzi au avut livrare cu flota proprie, iar diferența a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri.

Citeste si:
eCommerce-ul intră în era prudenței, cu creșteri sub 10% de Black...
Analiză MerchantPro:...

"În ultimii doi ani, rutina cumpărăturilor a integrat comenzile online, indiferent de produse. Pe site-ul www.mathaus.ro se cumpără fier beton pentru fundație, centrale termice, sisteme de încălzire prin pardoseală, cabluri pentru instalația electrică, până la tapet pentru camera copilului. Ceea ce observăm este o creștere a încrederii în online pe aceste segment de produse" spune Marinela Bujor, director de marketing & eCommerce Arabesque.

Black Friday la Mathaus cu reduceri de până la 60%

Analiza făcută de retailerul român de bricolaj și materiale pentru construcții vine în contextul în care comportamentul de consum al publicului său dictează tipurile de reduceri oferite de Black Friday. De aceea, de Black Friday 2022 peste 5.000 de produse vor avea discount-uri de până la 60%.

Citeste si:
Când are loc Târgul de Turism al României, ediția de primăvară 2023
Când are loc Târgul de Turism...

Campania începe miercuri seara, pe 9 noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online și offline în perioada 9-14 noiembrie.

Pentru segmentul “Garduri și împrejmuiri”, retailerul anunță reduceri de până la 20% la panourile de gard, șipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire și alte produse similare. Materialele pentru finisaje și amenajări au reduceri de până la 56%, din această categorie făcând parte gipsul carton, gresia, faianța, parchetul și plintele.

Discounturi considerabile vor fi la articolele termice, sanitare și electrocasnice, unele dintre ele având discounturi de până la 60%. De asemenea, clienții pot comanda centrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiționat la jumătate din preț. Reduceri semnificative de preț, de până la 50% sunt aplicate utilajelor și uneltelor de tip betoniere și bormașini, precum și la produsele electrice și de iluminat.

Citeste si:
Val de controale ANPC: Mai multe patiserii și magazine au fost...
Val de controale ANPC: Mai...

Cei care vor să își amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier și decorațiuni, de 32% pentru vopsea și lac, 27% la utilajele de grădinărit și 20% pentru termoizolații.

Sursa foto: Mathaus

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri