Compania IULIUS a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieșean Bucium, în cadrul acestuia companii precum McDonald's Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay și alți 23 de antreprenori locali și naționali urmând să asigure mixul personalizat de produse și servicii rezultat din consultarea comunității.

În acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iași, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum și pe cel din cartierul Bucium.

„Este o investiție de 12 milioane de euro și avem o suprafață de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, a declarat Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market.

Acesta a mai adăugat că cele mai multe branduri sunt locale și naționale, cu produse proaspete și sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto și frizerie, conceptul fiind gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local.

Noul proiect integrează un restaurant McDonald's, a doua locație a brandului cu serviciul Drive-Thru și al patrulea din orașul Iași.

De asemenea, în proiect este inclus și supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafață, de peste 2.000 mp, în care clienții găsesc peste 11.000 de articole la raft.

Astfel, în oferta magazinului se regăsesc atât produse proprii, marca Auchan, branduri românești şi internaţionale, alimentare și non-alimentare, precum și o selecție de produse românești, provenite de la producători și furnizori locali. În plus, membrii MyCLUB Auchan vor beneficia de promoții exclusive și servicii unice în baza cardului de fidelitate.

„Ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricții a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidențiale de la limitele orașului, care au atras tot mai multe familii tinere. Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piața avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iașului, aflat la șapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a adăugat Radu Pârlea.

Citeste si:
Carrefour mizează pe conceptul Market și aduce spații speciale...
Carrefour mizează pe...

Sursa foto: IULIUS

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri