Altex dă startul campaniei “1 din 100 cumpărători este câștigător”, prin care clienții vor avea 1 șansă din 100 de a obține toți banii înapoi pe vouchere, pentru toate achizițiile realizate în perioada 9 februarie – 1 martie, indiferent de valoarea sau de numărul acestora.

Campania se desfășoară la nivel național, atât în magazinele fizice Altex și Media Galaxy, dar și online, pe altex.ro, mediagalaxy.ro sau în aplicație.

Pentru a participa în campanie și la tragerea la sorți, cumpărătorii trebuie să se autentifice cu cont de client la momentul achiziției.

”Am creat această campanie din dorința de a ne răsplăti clienții, indiferent dacă aceștia cumpără din magazinele fizice sau online. (...) Practic, pentru un câștigator cu 10 comenzi, se vor întoarce 10 vouchere. În plus, în contul de client, cumpărătorii nu doar se înscriu în această campanie, ci au acces simplu și rapid, într-un singur loc, la toate documentele de care au nevoie, de la facturi, istoric comenzi, retur sau 2x diferenţa.” spune Edvin Abdulachim, Director Comercial Altex România.

Tragerea la sorți și extragerea clienților va avea loc pe 3 martie, iar pe data de 15 martie vor fi acordate voucherele clienților pe email.

Voucherele emise se vor putea folosi pentru cumpărături ulterioare, în magazine sau online, și vor fi valabile timp de 1 an. De asemenea, se vor putea utiliza 2 vouchere cumulate pentru o comandă ulterioară sau chiar se pot transfera prietenilor.

În magazile fizice, la casele de marcat, clienții se pot autentifica prin scanarea codului QR disponibil în aplicație, care va prelua și va înregistrat automat cumpărăturile realizate.

Regulamentul campaniei și mai multe detalii sunt disponibile aici.

Sursa foto: Altex

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri