Femeile din mediul urban din România afirmă, cu ocazia sărbătorilor de 1 și 8 martie pe care le consideră importante, că preferă să-și aleagă cadoul. Astfel, peste jumătate (54%) dintre participantele la un studiu realizat în comunitatea brandului Sissi, deținut de Caroli Foods Group, spun că simt nevoia de 1-8 Martie să își cumpere singure un cadou.

Pentru 66% dintre participantele la studiu, sărbătorile de 1 și 8 martie sunt în topul ocaziilor în care este apreciat rolul femeilor în familie și comunitate, după Crăciun (72%). Alte sărbători cu ocazia cărora se simt înconjurate de o atenție specială, precum Dragobetele și Valentine’s Day, sunt menționate ultimele în acest top.

În egală măsură, 81% dintre participantele la studiu consideră important să primească cadouri de Mărțișor sau de Ziua Internațională a Femeii, ca o recunoaștere a semnificației și rolului lor. Doar 11% consideră puțin sau deloc importante asemenea gesturi și la doar 7% le sunt indiferente.

Studiul Sissi relevă și tendința femeilor de a opta pentru variante practice, care le oferă libertatea de a alege singure cadoul preferat. Astfel, 33% dintre respondente preferă să primească o sumă de bani sau un voucher pe care să le folosească cum doresc, iar 28% dintre ele le-ar plăcea să primească un cadou durabil, ca de exemplu un parfum sau o bijuterie, de care să se poată bucura timp mai îndelungat.

Mărțișorul, perceput ca un simbol al energiei primăverii - cu diferitele sale reprezentări- broșe, flori, brățări cu șnur roșu etc. – rămâne și el în topul preferințelor femeilor chestionate, cu 24% din opțiuni.

Pe de altă parte, printre cadourile nedorite se regăsesc obiectele decorative pentru casă și ustensile de bucătărie sau de grădinărit. Din aceeași categorie face parte și lenjeria intimă.

Studiul realizat în februarie 2023 a fost efectuat pe un eșantion de 1280 de femei din Comunitatea Sissi, cu vârste de peste 18 ani, din mediul urban.

Comunitatea Sissi este predominant urbană și tânără, fiind formată în proporție de 83% din femei ce provin din mediul urban și au vârste cuprinse între 26-45 ani în proporție de 70%.

Caroli Foods Group este liderul local în domeniul produselor din carne ambalate din România și unul dintre cei mai de succes producători de produse din carne din Europa de Sud-Est. Compania a fost înființată în 1994 și oferă în prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin intermediul a cinci mărci: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro și Primo. Compania are o fabrică în Pitești și dispune de importante facilități logistice în toată țara, o flotă considerabilă și o rețea extinsă de distribuție.
Sissi este gama de șuncă cu o textură foarte fină, sub această marcă fiind dezvoltate sortimente variate fiert-afumate și crud-uscate la vrac, în vid și feliat, din carne de porc, pui sau curcan. Produsele din portofoliul Sissi conțin carne selecționată cu grijă, ce asigură menținerea procentului de doar 1,5% grăsime pentru șunca Sissi. De-a lungul anilor, Sissi a construit o platformă de apreciere destinată tuturor consumatorilor, axată pe nutriție, produse de înaltă calitate și un stil de viață echilibrat.

Sursa foto: Caroli Foods

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri