Retailerul de modă Peek & Cloppenburg a anunțat deschiderea a încă două magazine în România, prin vocea Regional Sales Managerului companiei, orașele alese pentru extindere fiind Craiova și Iași.

Anunțul a fost făcut cu ocazia redeschiderii magazinului Peek & Cloppenburg din Băneasa Shopping City, noul concept având 3805mp și fiind dispus pe 2 etaje.

"Luând mereu ȋn considerare nevoile și dorințele clientilor, investim constant în dezvoltarea magazinelor și serviciilor pe care le oferim. România este o piață importantă pentru noi. De aceea, vom continua să investim aici, dezvoltând mai departe noi proiecte de succes. Anul acesta în toamnă, urmează inaugurarea a două noi magazine în Craiova și Iași.”, a declarat Alina Șerban Regional Sales Manager Peek & Cloppenburg.

Dintre investițiile făcute în redeschiderea din Băneasa Shopping City, retailerul amintește digitalizarea caselor de marcat, dar și noile cabine de probă.

De asemenea, Peek & Cloppenburg îi anunță pe clienți că aceștia se vor putea reîntâlni în noul magazin cu branduri precum Tommy Hilfiger, Joop!, Polo Ralph Lauren, Boss Black, HUGO, Wellensteyn, Armani Exchange, Karl Lagerfeld, Calvin Klein, CK Jeans, Hugo, Versace, Marc Cain, Max Mara, Sportalm, Marc O’Polo, cât și branduri exclusive cum ar fi P&C, Christian Berg, Review, Montego, Jake*s Casual.

Informația vine în contextul în care, recent, retailerul de modă Peek & Cloppenburg a solicitat insolvenţa la Tribunalul districtual din Düsseldorf, potrivit sueddeutsche.de, compania anunțând însă că acest lucru nu va afecta operațiunea magazinelor din celelate țări.

Sursa foto: Peek & Cloppenburg

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri