De 11 ani, Gift Idea a fost prezentă pe piața cadourilor corporate. Care a fost sursa de inspirație care a dus la dezvoltarea acestui business?

Din 2012 Gift Idea este magazinul online unic de pachete și coșuri corporate cadou destinate clienților, colaboratorilor, partenerilor de afaceri, angajaților și copiilor acestora, perfecte pentru evenimente sau sărbători precum Crăciunul, Paștele, 1-8 Martie și 1 Iunie. După o analiză a pieței, la acel moment, am observat nevoia companiilor de a aduce plus-valoare și rafinament în acest segment de piață, aflat la inceput.
Relațiile dintre companii și angajații sau partenerii lor, necesitau o modalitate autentică de exprimare a aprecierii și recunoașterii. Acest lucru ne-a inspirat să ne axăm pe furnizarea de cadouri personalizate, de calitate, care să depășească simpla tranzacție comercială și să creeze conexiuni autentice.
De asemenea, am fost inspirați să construim un mediu în care fiecare cadou să transmită povestea unică a companiei. Astfel, ideea că fiecare cadou poate fi o expresie a valorilor și a culturii organizaționale a fost o sursă puternică de inspirație în dezvoltarea afacerii noastre.
Ce v-a motivat să puneți bazele Gift Idea?
Ne-a motivat pasiunea pentru calitate și atenția la detaliu. Ne-am propus să oferim produse și servicii care să reflecte excelența și dedicarea noastră, fapt ce ne-a condus către explorarea constantă a unor modalități inovatoare de a îmbunătăți experiența clienților noștri.
În ansamblu, motivația a venit din dorința de a aduce o schimbare pozitivă în modul în care companiile și oamenii interacționează prin intermediul cadourilor. Am transformat viziunea în realitate prin pasiune, dedicare și o abordare persistentă a livrării celor mai bune servicii și produse în industria cadourilor corporate.
Ce nivel de producție poate susține Gift Idea? Câți clienți aveți în prezent și câte cadouri comercializați în fiecare an?
Dispunem de un depozit performant și de tehnologii avansate, care ne permit să producem peste pana la 15.000 de cadouri zilnic și să gestionăm eficient cererile și volumul extins de comenzi.
Dispunem de o bază stabilă de clienți cu peste 3.000 de parteneri de afaceri, care aleg să colaboreze cu noi pentru calitatea superioară a serviciilor. Nivelul de satisfacție și recunoștiința clienților față de serviciile noastre sunt confirmate de numarul mare de comenzi procesate anual. Comercializăm peste 300.000 de cadouri depășind constant așteptările colaboratorilor în ceea ce privește calitatea și personalizarea produselor noastre.

Cărui segment de clienți vă adresați și cum ați reușit să mențineți o abordare corectă și eficientă în ceea ce privește prețurile și distribuția?
De la început ne-am axat pe segmentul B2B și am dezvoltat această abordare exclusiv în colaborarea cu clienții, persoane juridice, care activează în industrii diverse - auto, farma, telecomunicații, imobiliare - și care plasează comenzi de la 10 la 15.000 de cadouri.
Suntem conștienți însă ca multe cerințe de cadouri nu se limitează doar la mediul corporativ și, de aceea, clienților, persoane fizice, le oferim posibilitatea de a achiziționa produsele noastre din marile lanțuri de magazine, de la revânzători sau prin intermediul firmelor de distribuție.

Această abordare strategică ne permite să menținem o politică comercială corectă, să ne poziționăm adecvat în piață și să oferim prețuri competitive. Flexibilitatea în distribuție nu doar că ne deschide accesul pe noi piețe, ci ne permite să ajungem la un număr mai mare de consumatori.

În ceea ce priveste politica de preturi, pentru a stabili echitatea ajustăm costurile în funcție de volumul de vânzări și de momentul în care se plasează comanda (oferind discounturi de precomenzi pentru companiile care plaseaza comenzile incepand cu luna septembrie). În plus, pentru predictibilitate am ales să importăm din China, Italia și Franta, astfel din 2016 și până în prezent materia primă importată reprezintă mai mult de 80% din total aprovizionari.

Ce produse fac parte din oferta Gift Idea?
Înțelegem că dăruirea unui cadou nu reprezintă doar un gest, ci și o oglindă a personalității tale. De aceea, de la conținut și prezentare până la momentul livrării, fiecare cadou este tratat cu grijă și atenție.


Iar pentru că un cadou corporate trebuie să fie întotdeauna ales cu grijă, Gift Idea pune la dispozița clienților o selecție sofisticată și extinsă de alimente, de la praline, tablete de ciocolată, turta dulce, biscuiți, cozonaci, panetone, covrigei, alune și specialități gourmet, până la o gamă variata de băuturi, cum ar fi vin, șampanie, spumante, whisky, cognac, gin, rom, lichior, vodcă, tequila și băuturi aperitiv, toate achiziționate de la branduri de încredere. În plus, oferim opțiuni de cadouri pentru copii și acoperim segmentul de afaceri, evenimente și consumatori. Și pentru că suntem atenți la detalii, luăm în considerare nu doar calitatea produselor, ci și prezentarea acestora. Astfel, coșurile cadou Gift Idea sunt create pentru a oferi o experiență cu adevărat memorabilă. Fiecare este tratat cu atenție, iar personalizarea joacă un rol crucial în acest sens, adăugând o nota distinctivă produsului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri