Wall-Street.ro Înapoi la articol
wall-street.ro
Actualitate
Educație
Internațional
Justiție și Legislație
Mediu
Politică
Social
Sănătate
Business
Agricultură
Auto
Banking
Careers
Economie & Finanțe
Energie
Imobiliare
Media & Advertising
Retail
Transporturi & Infrastructură
Tehnologie
AI
Crypto
eCommerce
Inovații
IT & C
Știință
Telecomunicații
Finanțe Personale
Pensii și asigurări
Bursă și investiții
Credite și depozite bancare
Taxe
Timp Liber
Cultură
Gadgets
Fashion
HoReCa
Turism
Lifestyle
Evenimente
Caută articol
Scroll pentru mai mult conținut
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 1
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 2
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 3
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 4
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 5
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 6
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 7
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 8
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 9
FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 10

FOTO | Cum arată noul format de hipermarket testat de Auchan în Berceni - Imagine 1

06 Octombrie 2023

Auchan România testează un nou concept de hipermarket în magazinul său din Berceni, în funcție de rezultate și feedback-ul clienților, acesta urmând să devină norma în întreaga rețea de magazine a reatilerului. Astfel, în acest proiect-pilot desfășurat în Berceni, compania a schimbat întregul mobilier, a semnalat mult mai bine specificul fiecărui raion, dar a și scos în evidență producătorii locali, astfel încât orice produs ai cumpăra, vei ști de la ce producătorul local a fost adus. Investiția în noul concept a fost de 5 milioane de euro, iar iluminatul integral pe led, vitrinele pe CO2 în loc de freon și afișarea prețurilor digital, pe ecrane mari, sunt doar câteva dintre schimbările pe care retailerul le-a făcut. De asemenea, unitatea este prevăzută cu RVM (Reverse Vending Machine), în vederea viitoarei implementări a sistemului garanție-returnare, iar acoperișul este deja pregătit pentru instalarea panourilor fotovoltaice. De asemenea, se remarcă efortul pe care compania l-a făcut pentru a respecta cât mai mult cerințele de mediu, în acest sens ieșind în evidență, spre exemplu, raionul de haine "la a doua viață", practic un nou impuls care este dat conceptului de second hand, dar și renunțarea completă la plastic la raionul de veselă. Nu în ultimul rând, retailerul a pus un accent deosebit pe producătorii locali, în acest moment existând 42 de filiere de astfel de producători cu care colaborează compania, iar din portofoliul disponibil de 1200 de produse marcă proprie, 700 sunt create în România. Noul concept de hipermarket mai are însă și alte surprize pentru clienți, cum ar fi serviciul de închiriere de echipamente electrocasnice în baza cardului de fidelitate, dar și asistența pe care o oferă la cumpărături persoanelor cu dizabilități.

Inapoi la articol

Actualitate

  • Educație
  • Internațional
  • Justiție și Legislație
  • Mediu
  • Politică
  • Social
  • Sănătate

Business

  • Agricultură
  • Auto
  • Banking
  • Careers
  • Economie & Finanțe
  • Energie
  • Imobiliare
  • Leadership & Dezvoltare Personală
  • Media & Advertising
  • Retail
  • Start-Up
  • Transporturi & Infrastructură

Tehnologie

  • AI
  • Crypto
  • eCommerce
  • Inovații
  • IT & C
  • Știință
  • Telecomunicații

Finanțe Personale

  • Pensii și asigurări
  • Bursă și investiții
  • Credite și depozite bancare
  • Taxe

Timp Liber

  • Cultură
  • Gadgets
  • Fashion
  • HoReCa
  • Turism
  • Lifestyle

Special

  • Comunicate de Presă
  • Idei de Afaceri
  • Curs Valutar
  • Curs Euro
  • Curs Dolar
  • Curs Lirǎ Sterlinǎ
  • Calculator Salariu Net
Wall-Street.ro

Pentru noua economie – Știri de business, piețe de capital, afaceri, curs valutar, retail, e-commerce, imobiliare, investiții, bănci, IT și media, gratuit și în timp real.

Contact • Despre Noi • Redacție • Conferințe • Termeni • Acord • Publicitate • Arhiva • Sitemap
Site din Rețeaua InternetCorp cu site-urile:
Kudika Garbo Retail Future Banking Start-Up Green Start-Up InternetCorp Dev
© 2005 - 2025 Internet Corp SRL Toate drepturile rezervate Cookie Settings Setări cookie