Mr. DIY, retailer malaezian care comercializează produse pentru casă, intră în România și Bulgaria. Compania, care și-a stabilit prezența în Turcia și Spania în urmă cu trei ani, caută oportunități de dezvoltare inclusiv în Polonia.

Pe baza datelor Termene.ro, Mr. DIY Romania SRL a fost înființată în data de 28 august 2023 și are sediul pe Calea Griviței 84-98, în București.

Între timp, datele din motorul de căutare din registrul comercial papagal.bg indică faptul că Mr. DIY Bulgaria EOOD a fost înregistrat la 6 decembrie 2023. Este o întreprindere unică cu răspundere limitată și are sediul în districtul Sredets, din Sofia. Acesta îl listează ca manager pe Sathis Manoharen, vicepreședintele pentru strategia de grup DIY Malaysia, scrie DIY International.

Magazinele au o suprafață medie de circa 1.000 de mp și o varietate de 18.000 de produse, printre care articole de gospodărie, electrice, mobilier, articole de papetărie și sport, jucării, cadouri, accesorii pentru calculatoare și telefoane mobile, dar și bijuterii și produse cosmetice.

Mutarea în Balcani este în conformitate cu strategia companiei de a aduce brandul Mr. DIY în toată Europa de Est. Potrivit cifrelor de pe site-ul grupului DIY, doar Mr. DIY Turkey - care se află încadrat de Asia și Europa - continuă să se extindă rapid pe piață, cu 78 de puncte de vânzare în prezent, de la 30 la sfârșitul anului 2022.

Spania, care a închis 2022 cu 15 sucursale are acum doar 24 de magazine.

Sursa foto: www.mrdiy.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri