Cunoscutul brand Lefties, parte a Grupului Inditex, una dintre cele mai mari companii de retail de modă din lume, va deschide anul acesta, în proiectul mixed-use Iulius Town Timișoara, cel de-al doilea Digital Store din România, pe o suprafaţă de 5.000 mp.

Odată cu deschiderea celui de-al doilea Digital Store, Lefties, brandul Grupului Inditex cu modă la prețuri accesibile pentru întrega familie, va oferi timișorenilor o experiență de shopping integrat, punând la dispoziția acestora ultimele tendințe în fashion și cele mai noi tehnologii din retail, pe o suprafață generoasă de 5.000 mp.

„Anul 2024 va fi foarte dinamic în rețeaua IULIUS. La Timișoara, vom avea două intrări majore și nu ne vom opri aici, pentru că ne dorim să aducem în proiectele noastre cele mai dorite branduri. Cu siguranță, ne atingem acest obiectiv prin parteneriatul cu Lefties, un concept nou și foarte inovativ, ce va câștiga votul publicului nostru cosmopolit și mereu în căutare de noi experiențe. Extindem, astfel, parteneriatul cu Grupul Inditex, care ne este alături de peste 15 ani, ceea ce nu poate decât să ne bucure. Și noi, și Inditex ne dorim să ne surprindem în permanență clienţii cu soluții de shopping creative și inedite, iar Lefties se înscrie cu succes în această tendință”, a spus Oana Diaconescu, Head of Leasing IULIUS.

(Sursa foto: IULIUS)

Inaugurat în 2019, în urma unei investiții de peste 442 milioane de euro, Iulius Town este primul proiect mixed-use din vestul ţării şi include cea mai mare suprafaţă de retail din afara Capitalei, de peste 102.000 mp, 450 de magazine, restaurante şi cafenele tematice, un hub office, numeroase servicii și o grădină urbană.

„Ne bucurăm să fim parte din proiectele dezvoltate de IULIUS și să fim prezenți cu un număr cât mai extins de branduri deja consacrate ale Grupului Inditex. Cu această colaborare, completăm portofoliul cu Lefties, al cărui model de afaceri integrează proiectarea, fabricarea, distribuția și vânzarea produselor sale, cu scopul de a răspunde cerințelor exigente ale clienților în ceea ce privește creativitatea, designul și calitatea. Mai mult decât atât, oferta brandului este întregită de experiența imersivă pe care o oferă Digital Store-ul Lefties, ce se traduce prin inovație și trenduri de ultimă generație”, declară reprezentanții Inditex.

(Sursa foto: IULIUS)

Lefties, brand consacrat la nivel internațional, prezent în 16 țări, a intrat pe piața locală în octombrie 2023, România fiind prima țară din Europa Centrală și de Est în care brandul este prezent.

Magazinul găzduiește colecțiile și ultimele tendințe în modă pentru întreaga familie - femei, bărbați, fete, băieți și bebeluși - la cele mai accesibile prețuri, dar și produse de beauty, tehnologie și papetărie. Oferta magazinului este completată de serviciile experiențiale, care reinterpretează conceptele de shopping tradițional, aducându-le într-o altă dimensiune, făcând, astfel, din mersul la cumpărături o experiență distractivă și, totodată, imersivă.

Sursa foto: IULIUS

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri