Kiko Milano, parte din Fais Group, deschide primul magazin din România, în ParkLake Shopping Center. Această inaugurare marchează primul episod din expansiunea companiei pe piața românească.

Noul magazin Kiko Milano oferă o gamă extinsă de produse, de la rujuri la produse pentru îngrijirea pielii.

"Ne bucurăm că aducem povestea Kiko Milano și în România și să începem un nou capitol aici. (...) Prin deschiderea acestui magazin, ne dorim să aducem în atenția comunității de beauty din România cele mai noi trenduri în machiaj și produse de îngrijire a pielii, încurajând astfel expresia personală și încrederea în sine." a declarat Goldie Panovlepi, Commercial Director Kiko Milano, Grecia, Cipru, Bulgaria și România.

În plus, vinerea aceasta, primii 100 de clienți vor primi gratuit o mascara Standout Volume Buildable.

Fais Group of Companies operează în sectorul de vânzare al îmbrăcămintei, încălțămintei, accesoriilor, precum și magazinelor universale de mai bine de 40 de ani, dominând piața greacă și extinzându-și activitățile în Bulgaria, România și Cipru.

Activitățile de afaceri includ distribuția de mărci de sport, lux, casual și lifestyle.

Grupul acoperă toate canalele de distribuție. În en-gros, se concentrează pe parteneriate solide și pe termen lung cu retaileri cheie. În retail, operează atât cu magazine exclusive, cât și cu mai multe mărci, insule în marile magazine universale, puncte de vânzare și magazine online.

Sursa foto: Kiko Milano

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri