Carrefour România își consolidează portofoliul de panificație și creează un segment dedicat pâinilor de specialitate și produselor de patiserie, prin parteneriate cu trei branduri locale: PanFree, Natur`A și Petru.
Cu un portofoliu extins de peste 160 de producători locali de panificație, retailerul spune că vrea să ofere o selecție diversificată de produse sănătoase, adaptate inclusiv consumatorilor cu diete speciale.
Inițiativa marchează un pas important în diversificarea ofertei retailerului și consolidarea ofertei, prin introducerea a peste 20 de tipuri de pâine și produse de patiserie de specialitate, în parteneriat cu producătorii locali.
Gama Carrefour este completată astfel de produse dedicate persoanelor cu intoleranță la gluten, pâini artizanale cu ingrediente naturale, sau produse cu rețete consacrate de simigerie.
„Prin aceste parteneriate dezvoltate în ultimele trei luni și aduse pe rafturile magazinelor, ne dorim să consolidăm strategia de promovare și susținere a producătorilor locali și să aducem pe mesele românilor produse de panificație de calitate, adaptate nevoilor lor alimentare. În prezent, colaborăm cu aproximativ 160 de producători locali pentru pâinea artizanală, selectați riguros în urma unor controale de calitate detaliate, pentru a ne asigura că le oferim consumatorilor produse sigure și sănătoase. Monitorizăm constant preferințele consumatorilor și diversificăm gama noastră de brutărie și patiserie, incluzând opțiuni autentice și gustoase", a declarat Radu Gherman, Ultra Fresh Buying Director Carrefour România Carrefour România.
Pâine pentru diete speciale la Carrefour
Prin cele trei parteneriate, retailerul introduce pe piață produse menite să răspundă la cerințele clienților care apreciază gustul produselor artizanale, cât și celor care urmează diete specifice.
PanFree – pionier în panificația fără gluten din România, pune la dispoziție o gamă variată de produse delicioase, ideale pentru cei cu intoleranță la gluten sau pentru cei care caută alternative mai sănătoase. Disponibile în 58 de magazine Carrefour din orașe precum București, Cluj, Iași, Constanța, Brașov, Ploiești, Timișoara și multe altele, produsele includ pâinea Vitalia fără gluten, pâinea albă și integrală HIGH PROTEIN fără gluten și muffin-uri cu vanilie și cacao. În următoarele două luni, vor fi listate alte 7 noi produse din gama PanFree pe rafturile Carrefour.
Natur`A – un nou brand pe piața locală, oferă 11 articole inovatoare, dintre care 9 listate în premieră la Carrefour și 2 produse cu rețete exclusive. Sortimentația respectă principiile unei alimentații echilibrate și sănătoase, conținând doar ingrediente naturale. Acestea pot fi achiziționate din toate hipermarketurile Carrefour începând cu 20 februarie, precum și o selecție de magazine tip supermarket. Gama Natur`A este disponibilă și pe Bringo, facilitând accesul la produse precum pâinea cu cartofi și maia, ciabatta cu măsline, pâinea integrală cu maia și pâinea rustică cu semințe.
Petru – unul dintre cele mai cunoscute branduri de simigerie si patiserie din România își aduce produsele inspirate din rețetele românești în gama națională a retailerului. În prezent, Petru își extinde prezența în 17 magazine Carrefour de tip Hipermarket, Market și Express din orașe precum București, Iași, Brăila, Constanța, Ploiești și Galați.
Parteneriate Carrefour cu producătorii locali
Carrefour colaborează cu aproximativ 150 de furnizori locali pentru produsele de brutărie, iar 50% din totalul produselor de patiserie și brutărie sunt sub marcă proprie Carrefour, o parte din ele fiind produse în laboratoarele proprii. În categoria pâinii, Carrefour oferă peste 1.200 de produse, acoperind segmente diverse precum bake-off, industrial și producție proprie, dar și un larg sortiment de produse locale, adaptat fiecărei regiuni în parte.