Auchan lansează berea Frățică. O doză ajunge să coste mai puțin de 2 lei

Sursǎ foto: Auchan

Auchan lansează berea Frățică. O doză ajunge să coste mai puțin de 2 lei

Cuprins Articol:

Auchan, unul dintre cei mai mari retaileri din România, lansează oficial pe 1 mai berea marcă proprie ”Frățică”, despre care spune că oferă ”un gust autentic, într-o formulă prietenoasă cu bugetul personal”.

”Frățică oferă o opțiune de încredere, accesibilă, perfect adaptată consumului ocazional, momentelor de pauză și relaxare sau evenimentelor petrecute alături de prieteni sau familie”, este descrierea pe care oficialii Auchan o fac noului brand de bere.

O doză de 0,5 l de bere Frățică va costa 1,99 lei, atât în varianta cu alcool, cât și în varianta fără alcool. Un PET de 2 l va costa 6,49 lei, sau altfel spus 1,62 lei pentru echivalentul unei doze normale de 0,5 l.
„Frățică” este o bere blondă, pasterurizată, fiind disponibilă într-o varietate de formate pentru a răspunde diferitelor ocazii de consum: doza de 0,5L cu alcool 4%, doza de 0,5L fără alcool și PET-ul de 2L cu alcool 4%.

”Numele ales, "Fratică", este unul autentic românesc, subliniind originea locală a produsului și valorile de camaraderie și prietenie pe care le promovează. Disponibilă exclusiv în rețeaua Auchan, „Frățică” se diferențiază prin echilibrul între calitate și preț. Noul brand este disponibil în toate formatele Auchan, de la hipermarketuri și supermarketuri, până la magazinele de proximitate MyAuchan, inclusiv din stațiile Petrom, magazinele ATAC Hiper Discount, precum și online”, spun reprezentanții companiei.

Peste 1.000 de produse marcă proprie realizate în România

Pe rafturile hipermarketurilor Auchan se regăsesc aproximativ 50.000 de produse, din care circa 1.300 sunt produse alimentare marcă proprie. Din acestea, peste 1.000 sunt produse în România, cu producători locali.

Mai mult, Auchan a dezvoltat până în prezent peste 90 de filiere de produse agro-alimentare românești, respectiv colaborări pe termen lung cu 50 de producători locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu calitate și trasabilitate controlate, cu gust local, autentic.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 460 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.

Personalizate pentru tine