23 Octombrie 2007

Badescu tinteste 100.000 de euro din curieratul de nisa

Dupa mai bine de 4 ani timp in care s-a aflat la conducerea Alo Curier, Octavian Badescu a initiat anul acesta un proiect foarte ambitios imbratisand o pozitie cu totul noua in cariera sa, si anume aceea de antreprenor.

El si-a deschis in primavara acestui an propriul business, infiintand, in premiera pe piata de aici, singurul serviciu de curierat de nisa cu servicii unicat in Romania.

Compania Active Business Solutions la care Badescu este actionar unic gestioneaza doua brand-uri, Sameday Courier si Dropmail & Sampling, a caror echipa numara pana in prezent deja cateva zeci de oameni.

Sameday Courier este orientata, pe langa intreaga gama de servicii de curierat local, national si international, pe oferirea de servicii de curierat cu livrare in ziua expedierii oriunde pe teritoriul tarii, diferenta fata de serviciile oferite de concurenta facand-o tocmai acest timp de livrare precum si furnizarea solutiilor dedicate de tip “tailor-made” generatoare de valoare adaugata (proiecte de curierat nestandardizate, cu anumite specificitati) acelora care activitatea le impune un astfel de serviciu specializat (livrari in afara programului regulat, livrari la persoane fizice, solutii logistice optimizate din punct de vedere al timpului de livrare si al costului, retururi de documente cu verificarea corectitudinii completarii acestora, samd).

Dropmail & Sampling cel de-al doilea brand al lui Badescu, ofera implementarea in teren a proiectelor de marketing direct (distributie neadresata de pliante in cutiile postale sau stradal) in toate orasele tarii, din acelasi grup de firme facand parte si compania de marketing direct “More Results Marketing”.

”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului. Intrucat suntem la inceput, numarul de clienti si de trimiteri creste in prezent exponential, bancile, firmele de avocatura si agentiile de publicitate fiind principalele interesate de aceste servicii pentru care utilizam cele mai rapide formule de transport multi-modal. Incepand din aceasta toamna am introdus pe langa initialul serviciu de top “Right Away” si un al doilea serviciu cu livrare in aceeasi zi in tara, de tip “economic” – “Regional Express”, disponibil destinatiilor din zona de sud, est si centru a tarii, consolidand pozitionarea companiei pe aceasta piata.

La nivel european, piata de curierat “same day” detine o pondere de peste 5-7 % din total, in timp ce in Romania se limiteaza deocamdata la curieratul local, intracity, si nu depaseste deocamdata 1-2 % din cele cca. 200 mil. Euro estimate pentru 2007”, a declarat Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions si totodata Secretar General al Asociatiei Operatorilor de Curierat din Romania.



Citeste si