6 Noiembrie 2007

Business-ul Franke Romania: 10 milioane de euro la noua luni

Cifra de afaceri a Franke Romania, companie producatoare de electrocasnice incorporabile, a crescut cu 20% in primele noua luni fata de aceeasi perioada a anului trecut, pana la peste 10 milioane de euro

Cota de piata estimata pentru acest an este de 30% din piata electrocasnicelor incorporabile. Aceasta piata este in continua crestere in Romania. Din 1998 de cand activeaza in Romania, Franke a inregistrat cresteri constante ale cifrei de afaceri de 10-15% anual, se arata in comunicatul companiei.

La inceputul anului, Franke Romania estima pentru anul 2007 o crestere a cifrei de afaceri de aproximativ 10%, pana la 12 milioane euro, fata de anul 2006. Acum, Franke Romania estimeaza ca procentul de crestere a cifrei de afaceri estimat pentru finalul lui 2007 este de cel putin 20% fata de anul trecut.

"Cresterea are la baza tendinta de utilare a noilor locuinte construite in proiectele rezidentiale care incep sa fie finalizate", a declarat directorul general al Franke Romania, Valeriu Cobaschi.

Cea mai importanta investitie Franke din acest an - datorata cresterii vanzarilor si a cererii de produse electrocasnice incorporabile - consta in extinderea spatiului de depozitare prin largirea centrului logistic cu inca 1.700 de metri patrati. Noul depozit Franke a devenit operational la mijlocul lunii octombrie. Investitia totala pentru realizarea capacitatilor de depozitare si asamblare de electrocasnice incorporabile a Franke a necesitat fonduri de aproximativ un milion de euro.

Franke Romania ofera linii complete de electrocasnice incorporabile. Exista peste 1.000 de coduri de produse Franke. Produsele comercializate de companie sunt produse in proportie de 95% in Italia, iar restul sunt importate din Scotia, Germania si Elvetia. Franke Romania desfasoara activitati de export in Moldova, Serbia si Turcia.

Produsele Franke sunt distribuite la nivel national printr-o retea de showroom-uri, care numara 29 de unitati amplasate in 25 din marile orase, prin parteneri - importatori si producatori de mobilier, precum si prin principalele retele de hipermarketuri.

.



Citeste si