24 Ianuarie 2008

J'Info Tours: Calatoriile charter si business vor creste afacerile cu 25% in 2008

Vanzarile agentiei de turism J'Info Tours au fost in 2007 de aproximativ 29 milioane euro, iar pentru anul in curs reprezentantii companiei estimeaza o crestere a cifrei de afaceri cu circa 25%, a declarat Cristina Irimia, directorul de marketing al agentiei, potrivit NewsIn.

Potrivit acesteia, volumul de calatorii al agentiei in vara 2007 s-a dublat prin introducerea de noi destinatii de charter. "Vanzarile verii au fost remarcabile pe cele trei destinatii charter spaniole - Barcelona, Mallorca, Tenerife, precum si pentru excursiile in Italia, Franta, Portugalia si Maroc. Valoarea vanzarilor in 2007 a fost de aproximativ 29 milioane euro (...). Pentru 2008 estimam o crestere cu 25% a cifrei de afaceri si o dublare a numarului de calatorii charter si business", a precizat Cristina Irimia.

De asemenea, directorul de marketing al agentiei de turism a afirmat ca peste 25.000 de turisti au apelat la serviciile de calatorie ale J’Info Tours pentru a vizita diverse destinatii.

Pentru anul 2008, agentia a introdus in oferta destinatiile Malaga, Mikonos, Kos, Corfu si Santorini. Potrivit datelor companiei, in anul 2007 agentia J'Info Tours a introdus prima serie de zboruri directe spre Salzburg de pe piata turistica romaneasca, iar cea mai cautata destinatie de Paste a fost charterul spre Santorini. Alte destinatii introduse de agentie anul trecut au fost Antalya, Creta, Rhodos si Sharm el Sheik.

De asemenea, in 2007, pensiunea de patru stele Valea Argintilor, achizitionata de agentie in 2006, situata in zona Bran, a inregistrat o cifra de afaceri de 100.000 euro.

"Achizitionata si amenajata la sfarsitul anului 2006 cu peste un milion de euro, Casa Valea Argintilor s-a remarcat cu succes pentru weekenduri si vacante de vara pe sectorul leisure, iar in timpul saptamanii ca destinatia ideala pentru traininguri si management meetings. In primul an cifra de afaceri a fost de peste 100.000 euro. Experienta oaspetelui la Valea Argintilor se bazeaza pe preparatele traditionale servite ca si bufet si in regim all inclusive de sarbatori", a mai declarat directorul de marketing al J'Info Tours, Cristina Irimia.

Referitor la turismul de afaceri, potrivit datelor J'Info Tours, tot mai multi angajatori aleg sa-si fidelizeze angajatii prin calatorii, in tara sau strainatate. "In 2008 a crescut spectaculos numarul calatoriilor incentive (calatorii oferite de angajator pentru motivarea angajatilor n.r.) organizate in destinatii inedite.

Firmele au realizat avantajele calatoriilor incentive - fidelizare, crearea relatiei cu salariatii sau partenerii, cresterea realizarilor firmei care initiaza calatoria", a precizat Cristina Irimia.

In 2006, cifra de afaceri inregistrata de companie a fost de 19 milioane de euro.



Citeste si