Holcim Romania a investit un milion de euro in training-ul angajatilor
„Bugetul de training si dezvoltare este un indicator important pentru Holcim (Romania) deoarece reflecta preocuparea companiei pentru calitatea propriilor resurse umane si consideram ca accesul la astfel de activitati de instruire trebuie garantat fiecarui angajat. In ultimii 5 ani, sumele alocate programelor de training si dezvoltare au crescut progresiv, situandu-se in 2008 la un nivel de aproape un milion de euro” , a declarat Markus Wirth, Director General Holcim Romania.
Pentru anul in curs, Holcim (Romania) estimeaza un numar total de aproximativ 100 de posturi deschise, in toate domeniile, in special in cel tehnic, dar si financiar, vanzari si marketing. Totodata, compania intentioneaza sa atraga candidati tineri, cu potential, ambitie si motivatie pentru departamentul de aplicatii produse.
"Trebuie sa fim pregatiti sa oferim angajatilor sisteme de compensare corecte si competitive si programe de dezvoltare care sa ii motiveze sa isi continue cariera in cadrul companiei. Pentru acest lucru am proiectat si implementat scheme de beneficii variate, un sistem de management al performantei care se afla tot timpul in atentia noastra, precum si programe de dezvoltare profesionala si personala croite pe nevoile fiecarui angajat in parte, dar si in concordanta cu cerintele companiei”, a declarat Nicoleta Salajan, Director Resurse Umane Holcim Romania (foto).
Holcim Romania detine in prezent 3 fabrici de ciment in Turda (macinare), Campulung si Alesd, 16 statii ecologice de betoane si 5 statii de agregate, avand in prezent aproximativ 1.400 angajati.
Anul trecut, Holcim Romania, al treilea jucator din piata de profil, a inregistrat, potrivit datelor preliminarii, o crestere cu 28% a cifrei de afaceri, pana la 290 milioane euro. Comparativ, in 2006 compania a raportat afaceri de 220 milioane de euro, cu 30% peste nivelul anului 2005.
Holcim este unul dintre cei mai importanti furnizori de ciment si agregate (piatra, nisip si pietris), precum si betoane si asfalt, incluzand serviciile aferente. Grupul este prezent in peste 70 de tari, pe toate continentele, si are aproximativ 90.000 de angajati.