17 Iunie 2008

Spar a deschis al 15-lea supermarket, dupa o investitie de peste 1 mil. de euro

Grupul olandez Spar a inaugurat la Constanta al cincisprezecelea magazin al retelei, si primul aflat in zona de sud-est a tarii, dupa o investitie de 1,1 milioane de euro, iar obiectivul de dezvoltare al companiei pentru anul 2008 prevede deschiderea unui numar de 12 magazine in format supermarket.

Noua locatie Spar este situata la parterul centrului comercial City Park Mall si are o suprafata totala de 2.500 mp, din care 1.800 mp suprafata de vanzare. Supermarketul va comercializa o gama de peste 9.000 de articole, oferta de produse proaspete reprezentand 50% din intreaga sortimentatie. Pentru magazinul din Constanta investitia Spar s-a ridicat la 1,1 milioane euro. Supermarket-ul are 58 angajati, toti din zona Constanta.

Compania Spar a intrat pe piata din Romania in anul 2005, decizia fiind luata in urma unei profunde analize de piata, analiza ce a evidentiat compatibilitatea dintre conceptul Spar si realitatea pietei romanesti. In prezent, reteaua Spar in Romania detine supermarket-uri in Arad, Resita, Deva, Odorheiu-Secuiesc, Alba Iulia (trei magazine), Hateg, Medias, Ramnicu-Valcea, Orsova, Sfantu-Gheorghe, Petrosani si un hypermarket la Targu Mures, investitia totala depasind 22 milioane de euro.

Obiectivul de dezvoltare al companiei pe termen mediu prevede deschiderea de magazine in 55 de locatii, inclusiv in Bucuresti. Din perspectiva strategiei pe termen lung, Spar isi propune sa deschida magazine in toate orasele importante ale tarii, ajungand la un total de 250 de locatii la nivel de Romania.

Spar a fost fondat in anul 1932 in Olanda. “DeSpar” reprezinta acronimul unei fraze din limba olandeza, “toti vor
beneficia de pe urma cooperarii unite”, principiu ce sta si astazi la baza filozofiei brand-ului Spar. “Spar” inseamna “bradul de Craciun”, a carui reprezentare este si sigla magazinelor Spar.

La nivelul mondial, numarul total al magazinelor Spar era in decembrie 2007 de peste 13.700, cu o cifra de afaceri totala de peste 27 miliarde de euro in 2006, extins pe 4 continente in 33 de tari.



Citeste si