1 Septembrie 2008

Jgheaburile si burlanele din otel, o piata de 30 mil. euro in 2008

Piata jgheaburilor si a burlanelor din otel va atinge in 2008 aproximativ 30 milioane de euro, in crestere fata de 2007, sustin reprezentantii companiei Polnebo, care detine, in prezent, conform propriilor estimari, o cota de piata de 10 % pe acest segment si preconizeaza ca in 2009 sa acopere 15%.

Polnebo, unul dintre principalii distribuitori de accesorii pentru acoperisuri si hale industriale, vizeaza anul acesta afaceri de cinci milioane de euro, cu peste 60% mai mult ca in 2007, cand a inregistrat trei milioane de euro, afirma reprezentantii companiei, citati de NewsIn.

Acestia au declarat ca Polnebo distribuie cu precadere jgheaburi si burlane din otel prevopsit in sudul si estul tarii, ceea ce a determinat managementul companiei sa investeasca peste 600.000 euro in doua depozite.

In plus, recent, pentru consolidarea vanzarilor in zona de nord-est a tarii, firma a deschis un punct de lucru in Bacau, iar reteaua de distributie include in prezent localitatile Ilfov, Timisoara, Prahova, Suceava, Piatra Neamt.

Polnebo a fost infiintata in anul 2003, are un efectiv de 30 angajati si isi are sediul in Baicoi, judetul Prahova. Firma este unul dintre principalii distribuitori de accesorii pentru acoperisuri si hale industriale. Compania distribuie o gama completa de accesorii pentru acoperisuri, cum sunt jgheaburile si burlanele din otel prevopsit, suruburile autoforante pentru tigle metalice si pentru hale industriale, foliile si membranele anticondens, ferestrele de mansarda, coamele rotunde si bordurile din tabla plana prevopsita.

Suruburile autoforante si foliile livrate de companie provin de la producatori din Europa si Asia. Pentru gama de ferestre de mansarda si de acces pe acoperis, Polnebo este distribuitor direct al firmei Rooflite din Ungaria.

"Pe acest segment de activitate, la finele anului 2007 preconizam vanzarea a 2.000 de ferestre, a caror valoare reprezinta 10% din din cifra de afaceri. Pe termen lung, estimam o evolutie optima a pietei ferestrelor de mansarda, datorita dezvoltarii sectorului de executie a imobilelor rezidentiale. In ultima perioada, am remarcat faptul ca beneficiarii sau arhitectii pun un accent deosebit pe amenajarea spatiului situat sub acoperis, ceea ce va influenta pozitiv ponderea vanzarilor proprii de produse Rooflite", a declarat directorul biroului de marketing al firmei, Ioana Petrescu.



Citeste si