19 Septembrie 2008

Afacerile Pernod Ricard Romania ar putea atinge 30 mil. euro in 2008



Integrarea marcii de vodca Absolut in portofoliul Pernod Ricard Romania, subsidiara locala a celui de-al doilea producator de bauturi alcoolice din lume, ar putea creste afacerile derulate pe plan local cu 10%, generand o cifra de afaceri de aproximativ 30 mil. euro, potrivit declaratiilor facute pentru Wall-Street de Tudor Furir, directorul general al companiei.

“Odata cu integrarea Absolut, Pernod Ricard devine lider al categoriei imported vodka pe piaþa din Romania, cu o cota de piata care tinde spre 30%”, spune Tudor Furir (foto).

Pernord Ricard a achizionat, la sfarsitul lunii martie, compania suedeza Vin&Sprit, producatorul marcii Absolut, valoarea tranzactiei depasind suma de 5 miliarde de euro.

In ceea ce priveste vanzarile companiei, Furir estimeaza pentru 2008 o crestere de aproximativ 35% fata de anul trecut.

Absolut este al treilea cel mai mare brand de bauturi spirtoase din lume si este lider mondial in categoria premium vodka, fiind disponibil in 126 de tari. Volumul vanzarilor la nivel mondial se ridica in prezent la peste 90 mil. litri.

In Romania, Absolut ocupa locul doi in categoria imported vodka, cu un volum de aproximativ 211.000 litri vanduti in 2007 si o cota de piata de aproape 24%, conform datelor International Wine and Spirit Record.

Compania franceza Pernod Ricard este unul dintre principalii producatori si distribuitori de bauturi spirtoase si vinuri la nivel international. Portofoliul companiei cuprinde marci precum Ricard, Ballantine’s, Chivas Regal,Royal Salute, Quenn Anne, Malibu, Beefeater, Havana Club, Wyborowa, Jameson, Martell, The Glenlivet, Jacob’s Creek, Mumm si Perrier-Jouët.

Pernod Ricard detine o cota de piata de 25% din totalul importurilor de bauturi alcoolice din Romania.



Citeste si