Fostul director de marketing Inbev pleaca la Lipomin

Fostul director de marketing Inbev pleaca la Lipomin

Liviu Irimia va ocupa, incepand cu luna octombrie, functia de director general la Lipomin si Carpatina, dupa ce a renuntat la functia de director de marketing al Inbev Romania.

Potrivit unui comunicat al Lipomin SA, compania se afla in plin proces de transformare dupa ce a achizitionat la mijlocul acestui an izvorul de apa plata Domogled de la Herculane.

“Cresterea pe care ne-am asumat-o pentru anul viitor trebuia gestionata strans de o persoana cu state vechi de plata in zona noastra de business. Liviu Irimia se afla in topul executivilor din aceasta piata, asa ca l-am convins sa ni se alature”, declara Mihai Bratu, presedinte al Consiliului de Administratie Lipomin.

Cu peste 14 ani de experienta pe piata FMCG, Irimia (39 de ani) a lucrat, de-a lungul timpului, pentru nume importante din industrie precum R.J. Reynolds, Total Distribution Group, Nestle, Beiersdorf sau InBev.

In cadrul InBev Romania, Liviu Irimia a reusit, alaturi de o echipa de 12 persoane, sa aseze brandul Bergenbier pe prima pozitie in segmentul sau de piata.

“Carpatina imi ofera sansa sa folosesc la maxim know-how-ul dobandit pana acum pentru ca piata apei minerale naturale este una acut concurentiala, iar intentia de crestere a afacerii trebuie sustinuta cu strategie, planuri pe termen lung si decizii bine documentate”, spune Irimia.

Carpatina a intrat in portofoliul Lipomin SA in februarie 2006, prin achizitionarea pachetului majoritar de actiuni. In 2007, Carpatina si Lipomin au imbuteliat si vandut 74 milioane litri de apa, vanzari care s-au ridicat la aproximativ 10 mil. euro.

Carpatina si Lipomin detin aproximativ 7 % din piata romaneasca de apa minerala imbuteliata la pet, potrivit datelor furnizate de companie.

itlurile companiei se tranzactioneaza la categoria de baza a pietei Rasdaq, sub simbolul LIPO.

Personalizate pentru tine