Rebrandingul supermarketurilor Albinuta va incepe din luna aceasta
Desi initial rebrandingul magazinelor Albinuta era programat penru 2008, el a fost amanat si va incepe luna aceasta, urmand a se finaliza in 2009. Profi Rom Food a cumparat, in vara lui 2007, lantul de noua supermaketuri Albinuta de la societatea lituaniana Maxima LT, pentru care a platit 25,2 milioane lei.
Magazinul Profi din Jimbolia este a opta unitate inaugurata de companie anul acesta si a 51-a unitate a retelei, incluzand si supermarketurile Albinuta. Magazinul are o suprafata de 740 metri patrati, din care 452 metri patrati suprafata de vanzare si va comercializa o gama de aproape 3.500 de articole.
Reprezentantii companiei declarau recent, potrivit NewsIn, ca estimeaza pentru anul acesta o cifra de afaceri de 135 milioane euro, dupa ce in primele sase luni au raportat o crestere a afacerilor cu 80% fata de perioada similara a anului trecut, luand in considerare si lantul de magazine Albinuta.
Profi Rom Food este detinuta de grupul franco-belgian, Louis Delhaize. La nivel mondial, compania detine si retelele de supermarketuri Match si Smatch, magazinele specializate in gradinarit Truffaut, magazinele de animale Animalis, precum si cybermarketurile prin Internet Houra.fr.