24 Noiembrie 2008

Afacerile Fabryo Corporation, plus 21% in primele noua luni ale anului

Producatorul de vopsele Fabryo Corporation a inregistrat o crestere neta a cifrei de afaceri cu 21% in primele noua luni ale anului 2008, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, potrivit unui comunicat al companiei.

„Rezultatele obtinute confirma ca strategia pe care ne-am propus-o este corecta pentru Fabryo: atat in ceea ce priveste portofoliul de produse, pozitionarea lor - cat si segmentarea, prioritizarea si consolidarea canalelor de vanzare. (...) Planurile de dezvoltare si inovatie sunt construite pe aceleasi principii si pentru anul 2009”, a declarat CEO Fabryo Corporation, Aliz Kosza.

Conform datelor MEMRB, Fabryo Corporation a inregistrat in perioada vizata o cota semnificativa de piata pe segmentul de retail al vopselelor decorative, cu o crestere de 13,6% fata de perioada anterioara.

„Evolutia se datoreaza performantei vopselei super-lavabile Savana cu Teflon, care inregistreaza o crestere de 58%. Practic, pe segmentul de retail, marca super-premium a Fabryo Corporation si-a dublat cota de piata intr-un an” se arata in comunicatul companiei.

De asemenea, marcile Innenweiss (vopsea lavabila) si Rost Satin (email) au inregistrat creșteri de 7,4%, respectiv 26,4%, rezultate care, in ansamblu, consolideaza pozitia a doua ocupata de Fabryo in topul producatorilor de profil, atat ca volum de vanzari, cat si ca valoare. Lacurile au luat si ele un avans semnificativ ca valoare, avand o crestere de 28%.

Per total, compania si-a mentinut ritmul de crestere valorica de 45% pe segmentul vopselelor lavabile si a crescut cu 70% pe segmentul tencuielilor decorative.

Rezultatele se datoreaza in primul rand instalarii a inca 70 de masini de colorat in piata, precum si mixerelor speciale pentru colorarea tencuielilor, la aceleasi puncte de vanzare partenere. In plus, intensificarea activitatii in cadrul diviziei B2B a contribuit si ea la cresterea cifrei de afaceri a companiei.

Fabryo este unul dintre primii trei producatori de vopsea pe piata romaneasca. In 2007 compania a inregistrat o cifra de afaceri de 42 milioane euro, in crestere cu 30% comparativ cu anul precedent.

Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grund, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss, Rost si Ekonomic. Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est, in urma unei investitii de peste 15 milioane de euro.



Citeste si