2 Februarie 2009

Aldis nu face concedieri, dar ia in calcul inchiderea unor magazine



Producatorul de mezeluri Aldis Calarasi estimeaza o crestere a volumului vanzarilor cu pana la 10 procente in 2009, comparativ cu anul precedent, si isi mentine investitiile, a declarat directorul de marketing al companiei, Daniel Dumitrescu.

El a adaugat ca Aldis Calarasi nu va efectua reduceri de personal, dar ia in calcul inchiderea unor magazine daca acestea vor deveni neprofitabile.

"Avand in vedere situatia actuala a economiei, estimarile noastre privind volumul vanzarilor din 2009 se situeaza undeva la 5 pana la 10% fata de 2008. Acesta este o estimare realista, iar cresterea e mica in comparatie cu anii trecuti, cand vanzarile au crescut cu pana la 25 - 30%", a explicat Dumitrescu, citat de NewsIn.

De asemenea, potrivit reprezentantului Aldis, vor fi mentinute investitiile, in 2009, societatea urmand sa construiasca o ferma de porci si o statie de nutreturi concentrate.

Totodata, acesta a mai spus ca s-a putut observa o oarecare scaderea a vanzarilor Aldis, cu circa 2% in luna ianuarie 2009,

Producatorul de mezeluri Aldis Calarasi a fost fondat in anul 1990 si produce mezeluri, materia prima pentru realizarea acestora fiind asigurata prin importuri, din tari precum Brazilia, SUA sau Canada.



Citeste si