26 Februarie 2009

Glenmark vizeaza vanzari de 1 mil. euro pentru noul medicament Eneas



Glenmark a lansat pe piata de medicamente pentru hipertensiune din Romania un nou produs, Eneas, pentru care si-a bugetat vanzari de 1 mil. euro in acest an.
Eneas este cel de-al doilea produs din portofoliul companiei adresat afectiunilor cardiovasculare.

"Piata de hipertensiune din Romania se ridica la peste 200 milioane euro, iar numarul de pacienti reprezinta 40% din populatia adulta. Bugetam pentru anul acesta in jur de 1 milion euro cifra de afaceri pentru Eneas, iar ca numar de pacienti, ne propunem un target de 15.000 pana la sfarsitul anului", a declarat Mariana Wencz, director general Glenmark Romania.

Produsul, care poate fi achizitionat numai pe baza de prescriptie medicala, este compensat 50%, investitia efectiva a pacientului in tratamentul cu Eneas limitandu-se la 1,5 lei pe zi, potrivit reprezentantilor companiei.

Eneas este cel de-al treilea dintr-un lant de 40 de lansari pe care si le-a propus compania in intervalul 2008-2012, pe piata din Romania.

Glenmark Romania tinteste o cota de 0,63% in piata de produse cu prescriptie.

Glenmark Pharmceuticals Ltd este o companie farmaceutica globala, bazata pe cercetare, cu o gama integrata de produse farmaceutice, cu sediul central in Mumbai, India.

Compania este prezenta in peste 80 de tari din intreaga lume, inclusiv pe pietele puternic reglementate ale SUA si Europei. Produsele sunt destinate mai multor segmente: dermatologie, medicina interna, pediatrie, ginecologie, cardiologie, diabet si oncologie.

Glenmark a deschis operatiunile pe piata locala in martie 2008, Romania fiind cea de-a treia tara din Europa in care compania a ales sa isi desfasoare activitatea, dupa Cehia si Slovacia.



Citeste si