3 Martie 2009

Eximtur: Vanzari in crestere cu peste 100% in februarie



In luna februarie a acestui an, agentia de tursim Eximtur a realizat un volum de vanzare de peste 750.000 lei (180.000 euro), in crestere cu peste 100% comparativ cu aceeasi perioada a lui 2008, datorita programelor speciale cu reduceri oferite in statiunile balneare si pe litoral.

"Chiar daca clientii sunt interesati in primul rand de vacantele pe litoral cu preturi reduse, inregistram o crestere a cererii pentru statiunile balneare datorita reducerilor mari pe care le oferim pentru astfel de vacante in cadrul programelor "O saptamana de refacere si Decada balneara". Cresterea interesului fata de statiunile balneare se datoreaza, in acelasi timp, efortului investitorilor din unele statiuni balneare, concretizat in aparitia unor hoteluri cu dotari conform normelor internationale, cum ar fi Hotel International din Felix sau Sovata din Sovata", a declarat Lucia Morariu, director general Eximtur.

Cea mai mare crestere a vanzarilor, de 237% fata de 2008, se inregistreaza la pachetele de servicii de pe litoralul romanesc.

Agentia de turism Eximtur a realizat in 2008 o cifra de afaceri de 40 mil. euro, conform estimarilor de la finalul anului, iar pentru 2009 mizeaza sa atinga aproximativ acelasi nivel, pe fondul crizei economice.

La nivel national, reteaua de agentii de turism Eximtur are 12 unitati proprii in Arad, Baia Mare, Bucuresti, Cluj-Napoca, Oradea, Sibiu, Suceava si Timisoara, precum si doua sedii administrative, in Cluj-Napoca si Timisoara.

Eximtur este specializata pe turismul intern, atat pentru vacante cat si pentru afaceri. Recent, agentia a lansat pachetele de servicii turistice in sistemul early booking, la acest program participand 22 dintre partenerii Eximtur de pe litoral. Reducerile aplicate sunt intre 5% si 20% pentru pachetele de vacanta si de 50% pentru comisionul agentiei.



Citeste si