16 Aprilie 2009

Farmec: Avans de 6% al cifrei de afaceri in T1, pana la 4,6 mil. euro



Producatorul local de cosmetice Farmec a incheiat primul trimestru al anului cu o cifra de afaceri de 4,6 milioane euro, in crestere cu 6% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
De asemenea, in martie, cifra de afaceri a crescut cu 15% fata de luna februarie.

Conform primelor rezultate, in martie, gamele Aslavital si Farmec au inregistrat cresteri de 30%, respectiv 22,3% fata de luna ianuarie.

O evolutie semnificativa au avut-o deodorantele pentru barbati din gama Athos, care au inregistrat in primul trimestru al lui 2009 vanzari cantitative mai mari cu 21% fata de aceeasi perioada a anului 2008.

Comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, rezultatele primului trimestru la gamele de produse Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si Farmec se mentin la acelasi nivel.

“In martie, vanzarile au crescut fata de inceputul anului, cresterea fiind influentata de lansarea unor produse noi si de ofertele promotionale constand in casete - cadou pentru sarbatorile de primavara”, declara Mihaela Turdean, Director General Farmec Cluj-Napoca.

Lansarea, la inceputul lui martie, a gamei Aslavital Lift Instant, destinate ingrijirii antirid, a contribuit la evolutia pozitiva a vanzarilor o data cu debutul primaverii. In perioada 3-6 aprilie, Farmec a prezentat noua gama la targul international Cosmoprof Worldwide Bologna, cea mai mare expozitie din industria frumusetii din lume, cu o traditie de peste 40 de ani.

“Multe dintre marcile pe care le detinem sunt cunoscute si in afara tarii, facand parte din productia exportata in Europa, Asia si America de Nord” declara Mihaela Turdean. „Avem produse care se vand foarte bine peste granite, precum gama Gerovital, care reprezinta 80 % din exporturile noastre.

Farmec SA Cluj-Napoca, cel mai mare producator 100% romanesc de cosmetice, detine marci recunoscute international, printre care se regasesc Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital, Farmec, Aslamed, Doina, Ada, Obsesie, Athos si Dermofarm.

Produsele Farmec sunt prezente in tari de pe toate continentele lumii, cum ar fi Ungaria, Polonia, Serbia, Anglia, Austria, Belgia, Danemarca, Elvetia, Finlanda, Germania, Italia, Spania, Olanda, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Liban, Iordania, Thailanda, Japonia, SUA si Canada.

In 2008, Farmec a realizat o cifra de afaceri de 24,5 milioane euro. Din iunie 2008, Farmec detine drepturile integrale asupra marcii Gerovital, in urma achizitionarii lor de la compania Gerovital Cosmetics.




Citeste si