25 Mai 2009

Body Shop vede stagnare in 2009, dupa un avans de 6% in T1



Reteaua The Body Shop Romania a inregistrat in T1 2009 o cifra de afaceri de circa 2,3 milioane lei (0,53 mil. euro), in crestere cu 6% fata de perioada similara din anul anterior, dar estimeaza o stagnare a businessului in acest an, la 9,7 milioane lei, au declarat reprezentantii companiei.
"Anul 2009 este unul dificil pentru toate companiile. Ne vom focusa pe mentinerea cifrei din anul precedent, pe minimizarea costurilor si managementul personalului", a mai spus Dana Tudorache, citata de NewsIn.

In ceea ce priveste numarul de clienti ai retelei de magazine de cosmetice, acesta a scazut in primele trei luni din acest an cu circa 8% fata de aceeasi perioada a anului anterior.

"In T1 2009 nu am avut nicio inaugurare de locatie noua. In urmatorul trimestru al anului intentionam sa facem doua modificari la magazinele deja existente, iar urmatoarea locatie noua va fi deschisa abia in 2010 din cauza intarzierilor generate de dezvoltarea centrului comercial in care urmeaza sa activam", a declarat Dana Tudorache, managerul executiv al Ginko Romania, detinatorul retelei de magazine de cosmetice.

Potrivit reprezentantului Ginko Romania, reamenajarile programate pentru al doilea trimestru al anului vor fi realizate in cadrul unor magazine din Bucuresti si Timisoara.

Magazinele The Body Shop sunt prezente pe piata autohtona din anul 1999 si sunt operate in sistem de franciza de compania Ginko Romania.

Reteaua de magazine cosmetice The Body Shop numara in prezent sapte unitati, dintre care cinci sunt localizate in Bucuresti, unul in Timisoara si altul in Contanta. Compania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 9,7 milioane de lei, in crestere cu circa 27% fata de anul 2007.

Lantul britanic de magazine The Body Shop International este prezent pe piata din anul 1976, cand a fost deschis primul magazin in orasul Brighton. In prezent, reteaua numara 2.400 de magazine in 61 de tari.




Citeste si