29 Iulie 2009

Depozitul de papetarie vrea afaceri de 7 mil. euro, in stagnare



Depozitul de papetarie, unul dintre cei mai mari jucatori de pe piata de produse de birotica si papetarie, mizeaza pe un avans al vanzarilor in trimestrul al treilea, dupa ce si-a extins portofoliul de produse.
In ceea ce priveste estimarile pentru acest an, Depozitul de papetarie isi mentine planul de a realiza o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro, in conditiile in care vanzarile revin la nivelurile normale in august si septembrie, cand incep aprovizionarile pentru noul an scolar, respectiv pentru reluarea activitatii in companii, dupa perioada de vacanta.

"Practic, cea de-a doua jumatate a anului este cea mai buna pentru vanzari, iar noi intram in aceasta perioada cu o oferta greu de egalat, ca diversitate si viteza de livrare", a declarat Dan Popa, directorul general al Depozitului de Papetarie.

In prezent, Depozitul de Papetarie pune la dispozitia clientilor sai aproximativ 12.000 de produse din mai multe categorii. „Extinderea gamei noastre de produse s-a reflectat cel mai mult pe segmentele de produse de curatenie, respectiv rechizite scolare, ceea ce a condus la o usoara crestere a volumului livrarilor, in timp ce valoarea comenzilor a ramas constanta”, a explicat Dan Popa.

In consecinta, in perioada aprilie-iunie numarul de clienti a crescut usor in raport cu aceeasi perioada a anului trecut. In cursul primului trimestru, avansul a fost de 15%.

Depozitul de Papetarie este un business cu capital 100% romanesc, infiintat in 1998. Cu peste 8.000 de clienti si o cifra de afaceri de 7,2 milioane euro anul trecut, Depozitul de Papetarie vizeaza anul acesta consolidarea businessului si cresterea numarului de clienti.



Citeste si