25 August 2009

Agricola Bacau tinteste vanzari de patru ori mai mari cu "Puiul Familist"



Compania Agricola Bacau, unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata locala a carnii de pasare, estimeaza ca vanzarile la sortimentul recent lansat, “Puiul Familist”, vor creste de cel putin patru ori fata de vanzarile anterioare la produsul “Pui grill tavita”.
Compania a lansat in retelele de tip hiper si supermarket un nou produs, “Puiul Familist”, care include intr-un singur pachet pe langa puiul grill inca doua pulpe, la pretul de 9,99 lei/kg.

Unul dintre obiectivele companiei este atingerea ponderii de 70% carne refrigerata in totalul vanzarilor de carne de pui, in anul 2010, declara Grigore Horoi, presedintele grupului de firme Agricola Bacau.

Potrivit datelor furnizate de Uniunea Crescatorilor de Pasari din Romania arata ca fiecare roman consuma anual aproximativ 21 de kilograme de carne de pasare, in timp ce consumul mediu in tarile din Uniunea Europeana depaseste cu putin 23 kg. anual.

De asemenea, tendintele arata o crestere a consumului mediu european la 24,5 kg. anual pana in 2014.

Agricola Bacau este prezenta pe piata romaneasca incepand cu anul 1992. Portofoliul companiei include produse din carne de pasare, semipreparate si produse pre-gatite, preparate fierte si afumate, salamuri crude uscate si oua.

Grupul de firme Agricola Bacau include companiile Agricola International, Aicbac (cresterea vacilor de lapte), Suinprod (reproducerea si ingrasarea porcilor), Conagra (fabrica de preparate din carne fierte-afumate), Salbac Dry Salami (fabrica de salamuri crud-uscate), Europrod (fabrica de semipreparate si produse pre-gatite din carne), Comcereal (achizitia de cereale), Avicola Lumina Constanta (cresterea gainilor pentru oua consum si comercializarea oualor).



Citeste si