3 Decembrie 2009

Stalinskaya isi majoreaza cota de piata in retail si HoReCa



Vodka Stalinskaya, brand aflat in portofoliul companiei Prodal ’94, si-a majorat anul acesta cota de piata pe segmentul retail pana la 26%, respectiv pana la 40% in HoReCa, anunta compania citand studii de piata realizate de AC Nielsen.
Compania Prodal `94, detinuta de actionari romani, detine doua branduri lidere de piata pe categoriile lor – Vodca Stalinskaya (37% cota de piata din valoare) si, respectiv, Wembley Dry Gin (47% cota de piata din valoare), conform studiilor realizate de ACNieslen.

Prodal a fost infiintata in anul 1994 si doi ani mai tarziu a lansat vodca Stalinskaya. In 1998, Grupul Prodal si-a infiintat propria companie de distributie nationala – Granddis, iar in anul 2001 a lansat Wembley Dry Gin.

Bauturile alcoolice premium reprezinta cea mai importanta categorie de produse din portofoliul Prodal, dar compania acopera si segmentele medium si low.

Producatorul de bauturi alcoolice Prodal a infiintat in vara o divizie de import a unor bauturi premium, pentru care estimeaza, in 2010, o cifra de afaceri de aproximativ 10 milioane de euro.



Citeste si