7 Noiembrie 2005

'Dobrogea Constanta' a investit 11 milioane euro in 2005

Grupul de firme Dobrogea Constanta, producator in domeniul industriei de morarit si panificatie, a investit, in 2005, peste 11 milioane de euro pentru punerea in functiune a trei linii tehnologice destinate producerii biscuitilor, painii si extinderii capacitatii de morarit, a declarat directorul de marketing al societatii, Otilia Stanciu, la IndAgra 2005.

"Investitia privind extinderea capacitatii de morarit prin amplasarea celei de-a treia linii de productie in interiorul morii, in valoare de 3,6 milioane euro, a fost realizata cu sprijinul programului Sapard, moara de grau Constanta devenind astfel cea mai mare capacitate de macinat grau din Romania, concentrata pe o singura platforma industriala", a precizat Stanciu. Potrivit Rompres, tot in acest an, societatea Dobrogea a pus in functiune o linie automatizata de productie a painii de tip franzela, de mare capacitate - investitie de trei milioane de euro - si o noua linie automata pentru biscuiti - cea mai moderna din Romania, pentru care au fost facute investitii de 4,22 milioane euro.

Dobrogea a obtinut in acest an si certificarea ISO pentru componenta de mediu, pe langa certificarea privind sistemul de management al calitatii, detinand astfel toate certificatele necesare pentru accederea pe piata Uniunii Europene. "Deocamdata am iesit pe piata externa doar cu biscuiti, in Ungaria si Canada, deoarece am incercat sa ne consolidam pozitia pe piata interna - locala si nationala", a spus Otilia Stanciu.

Compania Dobrogea a investit in ultimii zece ani circa 30 milioane de euro in modernizarea structurilor de productie, introducerea de noi activitati, dezvoltarea sistemului informatic, modernizarea parcului auto si dezvoltarea retelei de magazine. Dobrogea Grup a realizat in 2004 o cifra de afaceri de 72 milioane euro.

Grupul detine, conform propriilor analize, o cota de piata de 70% in Constanta la vanzarile de paine si de 60% la faina ambalata si vrac, iar la nivel national se mentine lider pe ambele segmente, cu o cota de 22%.



Citeste si