Monitorul Preţurilor oferă consumatorilor posibilitatea de a compara preţurile practicate de lanţurile de magazine pentru unele produse de protecţie sanitară precum măşti, mănuşi şi dezinfectanţi, informează Consiliul Concurenţei într-un comunicat de presă.

În cadrul aplicaţiei Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare a fost introdusă o nouă categorie de produse - Măşti, Mănuşi şi Dezinfectanţi.

Până în prezent, patru dintre marile lanţuri comerciale au finalizat deja transmiterea acestor informaţii către aplicaţie, urmând ca, până la începutul săptămânii viitoare, să finalizeze procesul şi ceilalţi comercianţi.

Platforma este gestionată de Consiliul Concurenţei, dar informaţiile sunt încărcate în aplicaţie, la nivel naţional, de către companiile partenere.

Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare, www.monitorulpreturilor.info, afişează informaţii despre aproximativ 30.000 de produse alimentare comercializate în peste 1.700 de magazine aparţinând Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi şi Supeco.

Aplicaţia poate fi accesată la nivelul întregii ţări de pe telefonul mobil, tabletă sau PC, putând fi descărcată din Google Play şi App Store.

Proiectul www.monitorulpreturilor.info a fost lansat anul trecut de Consiliul Concurenţei şi conţine două componente: Monitorul Preţurilor Produselor Alimentare şi Monitorul Preţurilor Carburanţilor (care permite consumatorilor să afle preţurile practicate de către principalele reţele de distribuţie a carburanţilor auto).

Sursa foto: Agerpres Foto

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri