Românii au căutat cel mai mult, anul trecut, cât costă Coca-Cola, zahărul, bananele, făina şi uleiul pe aplicaţia Monitorul Preţurilor, arată datele de la Consiliul Concurenţei, citate de Agerpres.

Monitorul Preţurilor este o platformă online prin intermediul căreia consumatorii pot verifica atât preţul alimentelor, cât şi pe cel al carburanţilor, fără a mai fi nevoiţi să se deplaseze la locaţiile fizice ale magazinelor şi ale benzinăriilor.

Astfel, top 10 al celor mai căutate produse alimentare de către români anul trecut este: Coca-Cola 500 ml, Coroniţa zahăr 1 kg, banane, Băneasa făină 000 1 kilogram, Untdelemn de la Bunica ulei de floarea soarelui 1 litru, Argus ulei de floarea soarelui 1 litru, Floriol ulei de floarea soarelui 1 litru, Unisol ulei floarea soarelui 1 litru, Spornic ulei de floarea soarelui 1 litru, Ardealul ulei floarea soarelui 1 litru.

În ceea ce priveşte Monitorul Preţurilor Carburanţilor, au fost înregistrate aproximativ 19 milioane de căutări anul trecut.

Aplicaţia Monitorul Preţurilor la Alimente şi Carburanţi, lansată de Consiliul Concurenţei la mijlocul lunii octombrie 2019, permite consumatorilor să identifice magazinele şi benzinăriile din zona în care se află, dacă acestea au produsele pe care doresc să le achiziţioneze, precum şi preţurile practicate.

Platforma permite compararea a zeci de mii de produse comercializate de marile lanţuri de magazine, precum Carrefour, Kaufland, Penny, Selgros, Mega Image, Lidl, Cora, Auchan, Profi.

Totodată, aplicaţia afişează preţul carburanţilor în reţelele de benzinării OMV Petrom, Rompetrol, MOL, Lukoil, Socar, Gazprom.

Scopul acestui comparator este de a întări competiţia pe piaţă şi a ieftini produsele din magazinele cele mai scumpe.

Retail jobs

Sursa foto: Unsplash

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Economie »


Setari Cookie-uri